Vítejte naSPARTAKY.CZ, Škoda 440, 445, 450 - Spartak
_TOGGLE
_TOGGLE Hlavní nabídka


 SPARTAKY.CZ Open/close this menu




 SHÁNÍM-NABÍZÍM Open/close this menu

 STAHUJ Open/close this menu

 Sčítání Open/close this menu




_TOGGLE Uživatelé

Vítejte Anonymous

Přezdívka
Heslo

Zápis:
Poslední: galoper
Nový dnes: 0
Nový včera: 1
Celkem: 3165

Spartakovců on-line:
Spartakovců: 0
Návštěvníků: 32
Bots: 0
tým: 0
Členové on-line:

On-line není žádný člen!

_TOGGLE Vyberte si jazyk

_TOGGLE Kalendář akcí
12/08/2017
SPARTAKYÁDA 2015
 
31/12/2017
Silvestr
 

Buletiny a letáky › Elektrické schéma Škoda 440 a Škoda 445 od roku 1957
SPARTAKYÁDA 2016 - 33 Spartaků v Trhové Kamenici

Elektrické schéma Škoda 440 a Škoda 445 od roku 1957

stránka: 1/2 

Technika 440

Š440 - elektrika

Všechny ty barevné dráty a ještě řada věcí se v autě jmenuje souhrnně "elektrika".
Když se něco na autě pokazí, bývá to většinou ONA...
Ve skutečnosti těch drátů sice není moc...ale když dojde k jejich narušení, prase se v tom vyznej.

První, na co se člověk musí u koupeného Spartaka podívat je,
"který že to pól má na vozidle vlastně ukostřen."
Tento poznatek má ve skutečnosti jen dva důvody:
a) Při koupi nového akumulátoru je třeba dbát na to, aby vývody byly směrem "do motoru", aby se vodiče lépe vyhnuly kraťasu
b) Při snaze namontovat radiopřijímač je třeba dbát na předpis výrobce. Originální Spartaci i rádia mají "ukostřen plus pól" a nové radiopřijímače to mají naopak...

Autu je pak naprosto jedno, co se vede v kostře a co v drátech.
Schema zapojení na stránkách jednoho odborníka je pro Vás Autoelektrika/teorie a poruchy

Ukažte kurzorem na značku a objeví se informace o zařízeníLEGENDA

nahoru




Next Page (2/2) Next Page

(11901 čtenářů) stránka k tisku
[ vrátit se k Návody a vychytávky ]


Facebook

 
 

optimalizace PageRank.cz
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy