GeorgePower : |
Ahoj, jenom doplním, respektive spíše upřesním, že 32 mm není průměr difuzéru, nýbrž výstupního hrdla. BSka existují se dvěma průměry difuzérů, 23 nebo 24 mm (taky je na těle toho karbece napsáno DIF 24 nebo DIF 23). Ten větší je logicky na dvanáctku a ten menší na jedenáctku motor. Trysky se také liší ale dají se pochopitelně zaměnit. Takže odpověď na původní otázku zní: ano, můžeš to tam dát, rozdíl nebude velký, teoreticky by to mohlo o chloupek lépe jet... |
Rancher : |
Obecně i z vlastní zkušenosti, se mohou vyskytovat při rozdílném difuzoru "nepochopitelné" díry v chodu motoru Prostě vzniknou stavy, kde se najednou ten karbec chová jinak, dává míň, než se chce/potřebuje, atp. Nastartuješ, jseš v pohodě, prudce ubereš/přidáš plyn a je tam díra. |
Michal83 : |
Jde mě hlavně o to , abych někde nezůstal kvuli tomu viset a nemohl nastartovat... |
Rancher : | ||
|
Michal83 : | ||||
To jo, jen jestli mám očekávat, že bych nenastartoval někdy na výletě. Při výměně předpokládám udělám základní nastavení dle knížky a snad to naskočí. Pak došteluju. |
Duncane : |
Ahoj, může mi někdo poradit jak se namontuje tento ochranný plech karburátoru? V katalogu náhradních dílů Octavia 1960 je to položka číslo 21. Je tento plech vůbec na Octavii? Rozteče děr o průměr pasuje přesně. Foto bych uvítal. Díky |
Časy uváděny v GMT + 1 hodina