Vítejte naSPARTAKY.CZ, Škoda 440, 445, 450 - Spartak
_TOGGLE
_TOGGLE Hlavní nabídka


 SPARTAKY.CZ Open/close this menu




 SHÁNÍM-NABÍZÍM Open/close this menu

 STAHUJ Open/close this menu

 Sčítání Open/close this menu




_TOGGLE SpartakyWiki: Vyhledávání
 

_TOGGLE Uživatelé

Vítejte Anonymous

Přezdívka
Heslo

Zápis:
Poslední: Macarony
Nový dnes: 0
Nový včera: 0
Celkem: 3264

Spartakovců on-line:
Spartakovců: 1
Návštěvníků: 63
Bots: 1
tým: 0
Členové on-line:

On-line není žádný člen!

_TOGGLE Vyberte si jazyk

_TOGGLE Kalendář akcí
10/08/2018
SPARTAKYÁDA 2018
 
24/08/2018
Kaplice
 
31/12/2018
Silvestr
 

Fórum › Octavia Forum › Oktávky › Koupě prvního veterána
 FAQ   Hledat   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení
Koupě prvního veterána

Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
odeslat nové téma   Odpovědět na téma   _PRINTER    Obsah fóra Oktávky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
lukasm
SPARTAKOVEC aspirant
SPARTAKOVEC aspirant


Založen: Pro 24, 2017
Příspěvky: 48
Bydliště: Lázně Toušeň
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 1:28 pm    Předmět: Koupě prvního veterána

Ahoj,

dlouho se rozhodují že si koupím pro radost nějakého veterána. Rozhodl jsem se pro Octavii nebo Felicii. Co jsem tak pročítal, líbila by se mi Octavia Super 1959/1960 ta první maska je prostě luxusní, nebo “první” Felicia s kapličkou bez křidélek. Jaký motor zvolit zda 1 089 cm³ nebo 1 221 cm³ (výhody/nevýhody), který by jste doporučili nebo je to úplně jedno. Našel jsme na jednom bazaru Octavii “obyčejnou - ne Super :)” pán tvrdí že je vše originál bez zásahu kutila, ale samozřejmě s motorem 1 089 cm³. Přemýšlel jsem (i to se mi občas stane :)) že bych jí vzal a “naučil” se to na ní před koupí Felicie. Srdce mě stejně táhne k Felícii s kapličkou, ale tu ne a ne v normálním stavu sehnat.

Děkuji, za toto sklvělé, a začínajícím, přínosné forům.

Přeji všem hezké Vánoce.

Lukáš

Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
DUB57
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Lis 14, 2009
Příspěvky: 707
Bydliště: Karlovy Vary
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 2:20 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

Rozhodování je jednoduchý. Kolik na to máš peněz.
_________________
Mám Spartaka i když se tomu říká Oktávka
Zobrazit informace o autorovi Odeslat e-mail Galerie
Návrat nahoru
lukasm
SPARTAKOVEC aspirant
SPARTAKOVEC aspirant


Založen: Pro 24, 2017
Příspěvky: 48
Bydliště: Lázně Toušeň
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 2:28 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

No něco na to mám. Něco si člověk zvládne udělat sám, ale motor, lak, převodovku atd. bych svěřil odborníkům. Chtěl bych to vzít z gruntu, přeci jenom je to pro mě Mrk
Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
KIE
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Úno 05, 2005
Příspěvky: 1094
Bydliště: Mordor (víkendy Kocourkov)
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 2:58 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

lukasm: to je řeč jak rozprávka.

Rozdíl v ceně Felicie / Oktávka může být klidně 10-ti násobek.
Mrkni třeba sem pro přehled o cenách: www.rajveteranu.cz/

jinak tady už se to řešilo asi milionkrát
www.spartaky.cz/Forums...=1053.html
www.spartaky.cz/Forums...t=600.html


Co se týká 1089/1221 je to imho úplně jedno a pradoxně zrovna tohle se dá případně nejsnáze vyřešit. Mám obě motorizace, nevidím zrovna u tohodle auta nějaký extra přínos v 1221, ten výkon "navíc" skoro nepoznáš, brzdnit tě bude spíš převodovka než motor. Takže tohle bych neřešil , důležitý je celkový stav auta a kolik do něj budeš muset rvát.

Když si neuděláš motor, lak, převodovku a chromy a hhádám že interier, tak co si vlastně uděláš ? ;-). Maximálně to tak rozebereš, možná složíš a třeba něco opálíš COčkem.

Být tebou si nejdřív ujasním následující:

a) chci auto na ježdění pokud možno bez investic ? ----- mám na něj?
b) nechci/nemám - chci si ho udělat ---------- mám na to schopnosti/znalosti, ČAS, prachy, prostor, vybavení ? (vono je rozdíl mezi garáží a dílnou)

c) jak moc s tím chci jezdit ? V kterou roční dobu ?

Já jsem odpůrce Felicií, (i když jednu vlastním), považuji to za cenově přešponovanou zhovadilost dost často pro "frajery", co autům ani nerozumí, použitelnou tak 4 měsíce v roce, tady totiž nejsme v Itálii.

Takže já bych to viděl na Oktávii v jakékoliv motorizaci v rozumném stavu (nesežranou, pojízdnou, s doklady), tak aby se nemuselo na ní moc dělat než si "ujasníš" priority. Skočit do nějakého vraku hned za začátek, to není dobré , stejně tak zařvat statisíce do nějakého frajkumštu jako je Felicie.


Nebo jestli máš prachy a tlačí te pod hlavou tj. 400+ tak můžeš zkusit koupit už hotovou Feldu, ale imho je to blbost.


Závěrem: A proč ne Spartaka ? To je pořádný auto a jestli se ti líbí maska na 59/60 oktavii tak na spartakovi se ti bude líbit taky.

Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
giancarlo
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Bře 11, 2011
Příspěvky: 169
Bydliště: Prievidza, Slovensko
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 3:12 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

Vitaj,

No ono v prvom rade medzi Octaviou a Feliciou je veľký rozdiel čo sa týka obstarávacích nákladov. Učiť sa na octavii a potom robiť Feliciu nemá podľa mňa veľký význam. Mechanicky su to rovnake auta.
Byť tebou zvážim či ísť do kompletnej renovácie. Odporúčam ti poobzerať sa po nejakom lepšom, pojazdnom kuse ktorý môžeš "za jazdy" vylepšovať alebo po nejakom aute po staršej renovácii. Ona tá kúpa + renovácia bude stáť ďaleko viac než je napríklad trhová hodnota takej Octavie po renovácii. Ale ak si si toho vedomý a chces sa hrat tak smelo do toho . Ale ver že si čosi pri tom ponadávaš :D. Ja som včera konečne zase začal práce na octavii a pri pitvaní dverí (vetracie okienko :D) som rozmýšlal nad zmyslom života. Ale druhá strana už išla lahšie. Stále premýšlam nad tým kto to zloží.
Tie motory .... . No ja mam aj Octaviu Super aj Octaviu s 1089 motorom a rozdiel som nepostrehol. Ono ked presadnes zo 150konoveho spotrebaka tak ti to je jedno. Tieto auta nie su trhace asfaltu ale zase vedia zlepšiť naladu uz len ked sa na ne pozries a jazda je tiez zazitok.

Zobrazit informace o autorovi Galerie
Návrat nahoru
lukasm
SPARTAKOVEC aspirant
SPARTAKOVEC aspirant


Založen: Pro 24, 2017
Příspěvky: 48
Bydliště: Lázně Toušeň
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 3:15 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

Děkuji za vyčerpavajci odpověď. Je to jak píšeš, rozebrat, odvézt na repasy, složit. Jezdit bych chtěl jen tak občas pro zábavu a odreágování. Peníze by byly, prostory taky, ovšem schopnosti/znalosti už tolik né :). Čas by se našel bral bych to jako terapii Smíšek

Líbila by se mi tato: auto.bazos.cz/inzerat/...a-1960.php

Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
lukasm
SPARTAKOVEC aspirant
SPARTAKOVEC aspirant


Založen: Pro 24, 2017
Příspěvky: 48
Bydliště: Lázně Toušeň
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 3:22 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

Děkuji za názor. Chtěl bych veterána právě pro zábavu. Rozumím a chápu že je to běh na dlouhou trať, a že nebude vše hotovo za měsíc.


giancarlo :
Vitaj,

No ono v prvom rade medzi Octaviou a Feliciou je veľký rozdiel čo sa týka obstarávacích nákladov. Učiť sa na octavii a potom robiť Feliciu nemá podľa mňa veľký význam. Mechanicky su to rovnake auta.
Byť tebou zvážim či ísť do kompletnej renovácie. Odporúčam ti poobzerať sa po nejakom lepšom, pojazdnom kuse ktorý môžeš "za jazdy" vylepšovať alebo po nejakom aute po staršej renovácii. Ona tá kúpa + renovácia bude stáť ďaleko viac než je napríklad trhová hodnota takej Octavie po renovácii. Ale ak si si toho vedomý a chces sa hrat tak smelo do toho . Ale ver že si čosi pri tom ponadávaš :D. Ja som včera konečne zase začal práce na octavii a pri pitvaní dverí (vetracie okienko :D) som rozmýšlal nad zmyslom života. Ale druhá strana už išla lahšie. Stále premýšlam nad tým kto to zloží.
Tie motory .... . No ja mam aj Octaviu Super aj Octaviu s 1089 motorom a rozdiel som nepostrehol. Ono ked presadnes zo 150konoveho spotrebaka tak ti to je jedno. Tieto auta nie su trhace asfaltu ale zase vedia zlepšiť naladu uz len ked sa na ne pozries a jazda je tiez zazitok.

Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
KIE
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Úno 05, 2005
Příspěvky: 1094
Bydliště: Mordor (víkendy Kocourkov)
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 3:22 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

lukasm: interier vypada slusne, lak se da rozlestit (pravej blatnik vypada chycenej), opravdu tam nejsou videt zadne upravy, cena celkem.... ujde ( v dnesni dobe to tak uz asi je /par let zpatky bych asi rikal neco o drahote/ -mozna zkusit trochu smlouvat) . Papiry to ma, coz je taky dobre.

Jestli to jede a neni to nekde nejak vyrazne sezrany ze spoda (prahy, podlahy, podbehy) , tak to asi tak odpovida, asi to bude chtit udelat brzdy a takovou tu beznou udrzbu, ale na ten start by to slo.

Hlavne opatrne s tím rozebíráním - co se rozebere se pak těžko skládá. Není nic horšího než auto v bednách.

Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
felmel
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Zář 06, 2004
Příspěvky: 454
Bydliště: Pardubice
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 3:29 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

"...rozebrat, odvézt na repasy..."

To je tak na utopení cca půl mega a u toho podstatného a jediného hezkého nebudete.
Jízda jako taková stojí dost za h***o, zvláště očima řidiče dnešního typu bráno Točící se zloun
Ta auto z inzerátu - hezký, ale. Přední blatníky nespíš na perník, prahy dtto podnárazník se mi zdá novější. Hezký interiér, bižuterie....
Ale je to Vaše volba (a Váš (po)vánoční dárek)....

Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
lukasm
SPARTAKOVEC aspirant
SPARTAKOVEC aspirant


Založen: Pro 24, 2017
Příspěvky: 48
Bydliště: Lázně Toušeň
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 3:29 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

KIE: ve čvrtek se na ní jedeme podívat, tak uvdíme jak na tom je. Uvídme jak pán s cenou budu chtít/nechtít hýbat :). Líbí se mi že je čalounění originál nezníčené.
Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
giancarlo
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Bře 11, 2011
Příspěvky: 169
Bydliště: Prievidza, Slovensko
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 3:41 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

lukasm: nevypada spatne. Myslim ze tam bola cenovka 100tis este nedavno, takze mozno by sa dalo este cosi zjednat. Skusil by som urcite ju uviest do prevádzky a pojazdit na nej tak ako je. Trosku prelestit, brzdy a tak .... . Pri prevádzke, údržbe a postupnom riešení problémov sa hodne naučíš. Na to som kupil par rokov dozadu spartaka. Postupne to islo- oprava podlahy, výmena spojky, repas bŕzd, nastavovanie ventilovej vole, repas karburátora, palivovej pumpy, výmena remeňa, mazanie, zapalovanie ........ . O nicom z toho som nemal ani tusenia ze ako na to. Ale postupne aj vdaka tejto stranke sa ucim.
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Návrat nahoru
giancarlo
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Bře 11, 2011
Příspěvky: 169
Bydliště: Prievidza, Slovensko
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 3:48 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

Femel: no ja si nemyslím že jazda stojí za hovno. Mne sa to páči :D. Inak jazdím na najnovsej Octavii a spravím 60tis km rocne. Na jazdu vo veteráne sa vždy teším.
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Návrat nahoru
lukasm
SPARTAKOVEC aspirant
SPARTAKOVEC aspirant


Založen: Pro 24, 2017
Příspěvky: 48
Bydliště: Lázně Toušeň
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 3:49 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

Giancarlo: máš pravdu provozem a následně řešením případných problémů se člověk naučí asi nejvíce. Pan byl po telefonu velice ochotný (tak chce prodat no :)) asi nebude problém jí nechat zvednout a skouknout spodek.
Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
giancarlo
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Bře 11, 2011
Příspěvky: 169
Bydliště: Prievidza, Slovensko
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 3:59 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

Jo myslím že sa dohodnete.
Pri to zdvíhaní pozor za co to budete dvihat. Predavajuci asi bude vediet ako na to.

Zobrazit informace o autorovi Galerie
Návrat nahoru
MiHa
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Dub 11, 2016
Příspěvky: 148
Bydliště: Praha 4
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 6:37 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

Auto vypadá dobře. Dej si pozor, až s tím pojedeš, pokud nejsi zvyklý řídit takový stroj, je to úplně jiné, než dnešní auta. Ta se ti snaží vyhovět, zatímco starý vergl se s tebou pořád pere. Až s tím budeš jezdit, tak mysli na to, že musíš pořád mazat. Každých 500 km lehnout pod auto a mazacím lisem natlačit vazelínu A00 do všech 13 mazacích míst na přední nápravě. Když se na to vykašleš, po pár tisících km budeš mít v přední nápravě neřešitelné vůle. Já v Oktávce vozím cestovní mazací lis s sebou v nářadí a když cítím, že jde ztuha řízení, namažu nápravu. Když je náprava správně namazaná, dá se auto řidit jedním prstem.

Pěkné svátky všem

Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
radioelectrum
SPARTAKOVEC aspirant
SPARTAKOVEC aspirant


Založen: Čvc 27, 2017
Příspěvky: 29
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 7:32 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

Já bych asi začal s tím že bych se projel s nějakým kusem, buď od někoho půjčeného, nebo s nějakým co je na prodej v rámci prohlídky před zakoupením. Tím se dá vyhnout tomu že budu sklamán že si koupím něco co nejezdí tak jak je zvyklý s novým autem. Až potom bych se pustil do koupě.
Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
lukasm
SPARTAKOVEC aspirant
SPARTAKOVEC aspirant


Založen: Pro 24, 2017
Příspěvky: 48
Bydliště: Lázně Toušeň
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 11:28 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

Jezdil jsem z druhoválečným Jeep Willis ten se mě snažil přeprat pořad Smíšek Chápu ze takový auto potřebuje svoji zvláštní údržbu, s tím nemám problém.
Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
giancarlo
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Bře 11, 2011
Příspěvky: 169
Bydliště: Prievidza, Slovensko
OdeslatZaslal: Ne Pro 24, 2017 11:47 pm    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

S tou jazdou to fakt nie je take tragicke pokial je vsetko mechanicky v poriadku. Minule som isiel s kamaratom v trabante 600 a ked som videl ten boj tak mi bolo jasne ze octavia je ina liga.
A musim povedat ze sa mi na tom vozi ovela lepsie ako na favorite. Nedavno som dotrepal favorit pick up kvoli tomu ze prerabam barak a treba obcas cosi povozit. To je strasny kram. Zlata octavia /spartak.
Mno tieto skodovky vyzaduju trosku viacej udrzby ale my to robime radi ze jo :). Treba to ako uz bolo spominane napriklad mazat a bez montaznej jamy alebo rampy to je tazko. Ale da sa aj to len to trva dlhsie.

Zobrazit informace o autorovi Galerie
Návrat nahoru
Rancher
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC


Založen: Led 13, 2004
Příspěvky: 8879
Bydliště: Brno
OdeslatZaslal: Po Pro 25, 2017 9:46 am    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

Můj názor je následující:
Když se mi něco líbí, je naprosto jedno, zda se to používá a udržuje lehko nebo těžko. Jde o to, zda si to mohu dovolit. Ne finančně, ale místem, časem a schopnostmi..

Nikdo nemůže srovnávat jízdu v předválech, se Spartakem a např. se stovkou, pak Favoritem a Fabiou. Ale taky záleží na stavu a seřízení.
Jízda ve veteránu je odlišná oproti jakémukoliv plasťáku, co do jistoty vedení, výkonu atp. Vetoš se řídí, v plasťáku se vezeš.
Ve špatně seřízeném vetošovi, bojuješ o místo na silnici, v dobře seřízeném, si řízení užíváš.

Když tohle pochopíš a dáš si dohromady auto po mechanické stránce, brzy zjistíš, že se "s tím dá jezdit, když se to naučíš."

Opakuji? "Veterán řídíš. ŘÍDÍŠ!" a v tom je to nádherný.

_________________
Myluju češťynu, uzené a spartaky.cz Smíšek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Galerie
Návrat nahoru
mais
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Kvě 26, 2009
Příspěvky: 364
Bydliště: Plzeň
OdeslatZaslal: Po Pro 25, 2017 11:40 am    Předmět: Re: Koupě prvního veterána

Felicie je jako Kofola, když jí miluješ.... ostatně pokud jsi ještě s kabrioletem nejel, tak potom je dobré si to napřed vyzkoušet - mám zkušenost, že polarizuje společnost na tři typy:
1) chytne je to za srdce a pak hledají,jak to řešit, aby jezdit šlo
2) nechytne je to za srdce pošlou to rovnou do kopru
3) jsou "pragmatičtí a rozumní" (co je na koníčcích rozumného? - stojí to prachy a přidaná hodnota je, že to dělá radost a baví) a mluví o tom, jak je to fajn, ale že se tu s tím dá jezdit 4 měsíce v roce (jakoby jezdili s veteránem se střechou na lyže do ALP atd...) - vyslechl jsem si to asi z deseti stran, za dobu, co jsem felicii přivezl už jsou další dva kabriolety v okolí a zdá se, že počet bude dál utěšeně narůstat...

Největší průser na felicii je, že předražená, předražená, předražená a rozumná se takřka nedá sehnat - je to o štěstí a vytrvalosti a stejně na tom potom bude práce jak na kostele - už ani nesleduju ceny, aby se mi neudělalo mdlo - a dneska bych o ní asi už ani neuvažoval a šel se podívat po zahraničním kabrioletu

Vše ostatní jsou důvody, které, ano, mají opodstatnění (za lijáku do toho teče a konstrukcí zatěsnění je takřka vyloučeno, aby to šlo na 100 procent utěsnit), ale mnohem víckrát je vynahradí jízda autem, které skutečně řídíš krajinou bez střechy.

No a co jsou úskalí - za mě určitě čas, čím víc máš práci, kde generuješ skutečnou přidanou hodnotu a věnuješ-li se rodíně, tím máš obvykle volného času méně - takže si musíš rozhodnout, jestli tenhle čas jsi ještě navíc ochoten věnovat starému autu místo např. trénování na místní MTB závod, kdy potom (pokud se ještě zúčastníš) neobsadíš místo první 100, ale budeš až ve třetí (ale budeš se potom moct svézt se starým autem)

Druhá věc jsou prostory a vybavení: obyčejná garáž není to pravé ořechové, pokud auto musí kvůli každému prdu ven před garáž, není to ideální a zbytečně to prověřuje vůlí a touhu po dosažení kýženého cíle.
Co je za mě diskutabilní je vybavení místa montáže:
garáž se základním nářadím není mnoho, ale údržbu a většinu montáží dáš
dílna je o něco lepší, pokud má zvedák (miminálně je tam místo).
Soustruh, frézku, lakovací box a prostor pro šití interiérů stejně většina dílen nemá a je tedy dobré znát někoho, kam se můžeš obrátit.
Mně se osvědčil kompromis, kdy je doma vybavení lepší, než pro garáž, ale nedosahuje úroveň profesionální dílny - nebylo by to využito a při nejlepší vůli stejně se nedostaneš na úroveň člověka, co každý den přidá 5-8 hodin zkušeností, co není vůbec od věci je vládnout technickou knihovnou a umět základy technického kreslení - buď papírového či CAD (např freecad )- aby jsi byl schopen dodat podklady, až budeš potřebovat něco zakázkového vyrobit..

nakonec tedy co vlastně můžeš doma bezpečně udělat je nashánět díly, zkooperovat dodavatelské činnosti a vozidlo zkompletovat a případně se podílet na renovaci komponent a systémů, u kterých jsi od fochu (motorář, obvykle neudělá fakt dobrou plechařinu a čalouník nepřevine vinutí na startéru) - mimochodem ostatně řada špičkových firem (automobilky nevyjímaje) dneska dělá to, že drží know-how a jsou finalisty produktu

_________________
Největším požitkem motoristovým jest jízda krásnou krajinou otevřeným vozem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat e-mail Galerie
Návrat nahoru
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma   _PRINTER    Obsah fóra Oktávky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Strana 1 z 8


Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžete připojovat soubory k tomuto fóru
Můžete stahovat soubory z tohot fóra


Facebook

 
 

optimalizace PageRank.cz
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy