Vítejte naSPARTAKY.CZ, Škoda 440, 445, 450 - Spartak
_TOGGLE
_TOGGLE Hlavní nabídka


 SPARTAKY.CZ Open/close this menu




 SHÁNÍM-NABÍZÍM Open/close this menu

 STAHUJ Open/close this menu

 Sčítání Open/close this menu




_TOGGLE SpartakyWiki: Vyhledávání
 

_TOGGLE Uživatelé

Vítejte Anonymous

Přezdívka
Heslo

Zápis:
Poslední: ProxGe
Nový dnes: 0
Nový včera: 0
Celkem: 3288

Spartakovců on-line:
Spartakovců: 0
Návštěvníků: 41
Bots: 0
tým: 0
Členové on-line:

On-line není žádný člen!

_TOGGLE Vyberte si jazyk

_TOGGLE Kalendář akcí
31/12/2018
Silvestr
 

Fórum › Octavia Forum › Oktávky › Cislo motora
 FAQ   Hledat   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení
Cislo motora

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
odeslat nové téma   Odpovědět na téma   _PRINTER    Obsah fóra Oktávky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KIE
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Úno 05, 2005
Příspěvky: 1102
Bydliště: Mordor (víkendy Kocourkov)
OdeslatZaslal: St Úno 28, 2018 6:48 pm    Předmět: Re: Cislo motora

No já to sem dával spíš kvůli tomu DEKRA aspol. Ani ne tak kvůli tomu jestli emise jsou takové nebo makové, to je otázka legislativy (a poptávky - nejen ze strany občanů, ale hlavně automoto průmyslu - viz aktivity Sdružení automobilového průmyslu a to jak se snaží "omlazovat" vozový park v ČR /čti prodávat nová auta/).

To jak fungují stk to je trochu jiná story.
V tomhle by imho prospělo, kdyby těch STK bylo výrazně více (tj. v podstatě kdo požádá a splní tech. podmínky,aby mohl provozovat STK) a zároveň byla zcela mimo DEKRA, existoval jednotný nezávislý dohled ze strany státu (aby na těch STK nebyl úplný bordel).

Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
mais
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Kvě 26, 2009
Příspěvky: 384
Bydliště: Plzeň
OdeslatZaslal: St Úno 28, 2018 7:02 pm    Předmět: Re: Cislo motora

Kie: obávám se, ale že situace kolem STK a ME je následek nefunkční legislativy - tedy, kdybychom měli relevantní a rozumný přístup k technickému zadání na vozidla a emise, nepotřebovali bychom absurdní kontroly emisí (to máme dneska) a technickou v dnešním nastavení (hlavně čas a fotky), protože je nastavené legislativní zadání jak je začalo se švejkovat napřed u výrobců (NEDC, dneska WLTP), pak i při měření (korekce kouřivosti, fake měření atd) - důsledek je situace viz článek, ale to není příčina.
Příčinou jsou nesmyslné normy a dokud normy nebudou mít racionalitu a logiku, tak do té doby bude hrát soutěž, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Píšeš o dohledu, ale myslím, že jakýkoli dohled na špatné zadání je neefektivní a přináší jen a pouze očůrávání. Za mě je cesta nastavit rozumné limity a ty pak vyžadovat (není možné, aby auto mělo deklarovanou spotřebu rozdílnou o více jak 10 procent od mediální uživatelské spotřeby, jakmile tento stav je - nyní - jsou špatně postupy a metodiky v normách), nastavit nesmysl a na něm bazírovat je cesta do pekla. Pak jsme v Kocourkově, kdy stará auta svými exhalacemi škodí životnímu prostředí, zatímco nová to mají ekologicky dovolené.

_________________
Největším požitkem motoristovým jest jízda krásnou krajinou otevřeným vozem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat e-mail Galerie
Návrat nahoru
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma   _PRINTER    Obsah fóra Oktávky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4


Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžete připojovat soubory k tomuto fóru
Můžete stahovat soubory z tohot fóra


Facebook

 
 

optimalizace PageRank.cz
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy