Vítejte naSPARTAKY.CZ, Škoda 440, 445, 450 - Spartak
_TOGGLE
_TOGGLE Hlavní nabídka


 SPARTAKY.CZ Open/close this menu




 SHÁNÍM-NABÍZÍM Open/close this menu

 STAHUJ Open/close this menu

 Sčítání Open/close this menu




_TOGGLE SpartakyWiki: Vyhledávání
 

_TOGGLE Uživatelé

Vítejte Anonymous

Přezdívka
Heslo

Zápis:
Poslední: Jura15
Nový dnes: 0
Nový včera: 1
Celkem: 3210

Spartakovců on-line:
Spartakovců: 0
Návštěvníků: 67
Bots: 2
tým: 0
Členové on-line:

On-line není žádný člen!

_TOGGLE Vyberte si jazyk

_TOGGLE Kalendář akcí
31/12/2017
Silvestr
 
12/08/2018
SPARTAKYÁDA 2015
 

Fórum › Octavia Forum › Oktávky › Klinový remen
 FAQ   Hledat   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení
Klinový remen

Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma   Odpovědět na téma   _PRINTER    Obsah fóra Oktávky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
SkodaOctavia
nováček
nováček


Založen: Dub 26, 2008
Příspěvky: 7
Bydliště: Bři Hovůrkových 5,Přerov 750 02
OdeslatZaslal: Po Kvě 18, 2009 6:38 pm    Předmět: Klinový remen

Zdravim nevite někdo rozměr klinoveho řemenu na Octavku nikde jsem to v knižkach nenasel Dik moc
Zobrazit informace o autorovi Odeslat e-mail ICQ
Návrat nahoru
KIE
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Úno 05, 2005
Příspěvky: 1014
Bydliště: Mordor (víkendy Kocourkov)
OdeslatZaslal: Po Kvě 18, 2009 7:04 pm    Předmět: Re: Klinový remen

17x950

Ten prvni je zubaty, ten druhy klasika hladky

remeny-retezy.cz/index...ord=17x950

Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
Rancher
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC


Založen: Led 13, 2004
Příspěvky: 8811
Bydliště: Brno
OdeslatZaslal: Út Kvě 19, 2009 10:15 am    Předmět: Re: Klinový remen

Položka 27

_________________
Myluju češťynu, uzené a spartaky.cz Smíšek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Galerie
Návrat nahoru
Rosťa
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Bře 05, 2007
Příspěvky: 457
Bydliště: Tlučná
OdeslatZaslal: Út Kvě 19, 2009 12:53 pm    Předmět: Re: Klinový remen

V katalogu je sice 17x950, ale když jsem ho tam chtěl nandat bez demontáží, tak jsem byl mimo. Plačící nebo nešťastný Musel jsem ho vyměnit za 17x1000 a pasuje tam náramně i s možností dopnutí po vytažení. Chechty
Zobrazit informace o autorovi Odeslat e-mail Galerie
Návrat nahoru
dvk
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Dub 12, 2005
Příspěvky: 819
Bydliště: okr. Přerov
OdeslatZaslal: Út Kvě 19, 2009 1:08 pm    Předmět: Re: Klinový remen

Chce to pomoct si klíčem vhodně zapřeným pod řemenicí a startovací klikou potočit, pak to tam i ven jde jedna báseň.
Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
kozzel
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Led 06, 2008
Příspěvky: 1926
OdeslatZaslal: Út Kvě 19, 2009 1:10 pm    Předmět: Re: Klinový remen

Tohle je vždy laborát, záleží na průměru řemenice dynama, byly dva průměry. Stejně tak jestli ejto 1200 nebo 1201, nebo octávka či spartak ( průměry řemenic u motoru a vodní plumpy..
Takže někdy je 950 moc někdy málo.
Holt je potřeba to změřit provázkem...
Taky pozor!!! záleží jestli koukáte na rozměry Li nebo Lw u řemenů!
První je vnitřní délka (Li - lenght inner)
druhý je výpočtová délka.
Kupodivu rozdíl je to značný. Je potřeba se vždy mrknout do katalogu v čem se délka udává a tu samou požadovat v prodejně..

Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
viktor
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Čvn 22, 2006
Příspěvky: 1034
Bydliště: Praha,
OdeslatZaslal: Út Kvě 19, 2009 2:39 pm    Předmět: Re: Klinový remen

Po zkušenosti doporučuji vyhnout se dobovým /třebas novým/ klíňákům Barum. Byly často /ne vždycky/ udělány s takovou péčí, že buďto mají hrb, nebo jdou šejdrem a třepí se na bavlnky hodné výšivkářky.
Takže doporučuji novou výrobu a starý si pověsit v garáži "na památku" starých časů.
Viktor

Zobrazit informace o autorovi Galerie
Návrat nahoru
Rancher
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC


Založen: Led 13, 2004
Příspěvky: 8811
Bydliště: Brno
OdeslatZaslal: Út Kvě 19, 2009 3:05 pm    Předmět: Re: Klinový remen

Nevím co je nanadat bez demontáží, ale dynamo povolit musíš vždy a jak již napsáno, přes spodek to natáhneš třeba tlustým šroublbovákem.
To Li/Lw asi o něčem bude, protože novej 950kovej řemen na Úderníkovi mi dovoluje prodat většinu napínací vodící pásoviny dynama.
Prostě tu šišatou díru vlastně nepotřebuju. Chechty
Musím kouknout, copatomám.

BTW: průměry řemenic Spartak vs. Octavia... to je pro mne novinka!
Jak 440ka tak Octavie-Felicie maj řemenici na vodníkově pumpě stejnou 128-7062, ale spodní mají jiná čísla
127-7062 (např. 1956) vs. 142-7062 pro 1958 Spartak až Oct. do 15. série...ale to bych řek, že je jen díky tomu zobáčku a pak od 16. série je 10-147-7062...o průměru teda nic v katalogu nepíšou.

_________________
Myluju češťynu, uzené a spartaky.cz Smíšek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Galerie
Návrat nahoru
kozzel
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Led 06, 2008
Příspěvky: 1926
OdeslatZaslal: Út Kvě 19, 2009 5:11 pm    Předmět: Re: Klinový remen

K tomu Li Lw.. dříve se udávalo častěji na řemenu Lw, dnes převážně Li.. pokud to někdo neví, pak se diví, protože klínák je klidně o 5 cm delší ( bo kratší)
Jinak k těm řemenicím:
Co se saka týče tak netuším, ale sedan 1200 a 1201 mají jiné průměry jak n a pumpě tak na motoru.
CO se týče octávky, snad sem měl za to, že se nepatrně průměr liší, aby se dalo dobře odečítat natočení klikovky přímo ve stupních... ale tohle nevím jistě by chtělo ověřiti..
Ještě jsou dvě ruzná kolečka na dynamo, ale to se spíše taky týká sednaa 1200 a 1201...
Jak řikám, ona ta 1200 vypadá zvenku skoro stejně jak 1201, ale vpodstatě navzájem nepasuje ani prd..

Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
ondra440
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC


Založen: Zář 04, 2006
Příspěvky: 1502
Bydliště: Výchdní Čechy
OdeslatZaslal: Út Kvě 19, 2009 6:03 pm    Předmět: Re: Klinový remen

To bez demontáží bych chápal asi takhle: Taky se mi jednou stalo, že dynamo, ikdyž bylo povolené až nadoraz, nedovolilo navlíknutí řemenu. Tak se holt muselo dynamo sundat a podvlíknout a pak se to povedlo.

Jinak se opravdu objevují úzké a široké řemenice...a to jak dole na kliku tak na větrák.

Zobrazit informace o autorovi Galerie
Návrat nahoru
Rancher
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC


Založen: Led 13, 2004
Příspěvky: 8811
Bydliště: Brno
OdeslatZaslal: Út Kvě 19, 2009 7:00 pm    Předmět: Re: Klinový remen

ondra440 :

Jinak se opravdu objevují úzké a široké řemenice...a to jak dole na kliku tak na větrák.
Otazník Otazník Otazník

_________________
Myluju češťynu, uzené a spartaky.cz Smíšek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Galerie
Návrat nahoru
tomi-h
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Zář 25, 2005
Příspěvky: 1635
Bydliště: Kaplice
OdeslatZaslal: Út Kvě 19, 2009 7:04 pm    Předmět: Re: Klinový remen

ondra440 :
To bez demontáží bych chápal asi takhle: Taky se mi jednou stalo, že dynamo, ikdyž bylo povolené až nadoraz, nedovolilo navlíknutí řemenu. Tak se holt muselo dynamo sundat a podvlíknout a pak se to povedlo.

Jinak se opravdu objevují úzké a široké řemenice...a to jak dole na kliku tak na větrák.
My jsem ted dávali na stejšna 17 x 950 a šel tam perfektně. Nejdřív jsme ho dali dole, pak přes vrtuli, přetáhli přes povolený dynamo a dotáhli. 17x1000 už byl moc dlouhý.Nešel dotáhnout. jo a dali jsme za něj asi 80 kč.

_________________
Fotky z akcí a našich aut najdete zde: tomih.rajce.idnes.cz/
Zobrazit informace o autorovi Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ Galerie
Návrat nahoru
hanusak
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Zář 18, 2004
Příspěvky: 583
OdeslatZaslal: Út Kvě 19, 2009 7:53 pm    Předmět: Re: Klinový remen

Dvě tloušťky skutečně existují, ale typoval bych to na pozdější výrobu. Buď na první trosky, nebo na hajtrách. Jednu takovou novou sadu mám (teda kromě dynama) Musel jsem kvůli absenci tý správný řemenici na dynamo povyměňovat na jednom motoru ty ostatní na ten tlustej rozměr Smutnej Dýlky je sem nikdy neřešil, řemen jsem měnil celkem ze všech aut co jsem kdy měl asi jednou a to jsem vybral z těch cca desíti v garáži ten, co se nejvíc podobal tomu původnímu :-))
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Návrat nahoru
ondra440
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC


Založen: Zář 04, 2006
Příspěvky: 1502
Bydliště: Výchdní Čechy
OdeslatZaslal: Út Kvě 19, 2009 8:00 pm    Předmět: Re: Klinový remen

Já bych to taky viděl na pozdější výrobu, ale občas to překvapí, když je na autě každá jiná Překvapen
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Návrat nahoru
hanusak
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Zář 18, 2004
Příspěvky: 583
OdeslatZaslal: Út Kvě 19, 2009 8:10 pm    Předmět: Re: Klinový remen

Jo a eště pro upřesnění toho původu motoru, ze kterýho byly ty užší řemenice. Měl obrácený patky uchycující motor na silentblokách. Dopředu, místo dozadu, na rám o cca 5cm delší Smutnej Což jsem zjistil až, když jsem ten motor pasoval do auta s tím přemontovaným "navým" držákem :-((
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Návrat nahoru
kozzel
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Led 06, 2008
Příspěvky: 1926
OdeslatZaslal: Út Kvě 19, 2009 9:49 pm    Předmět: Re: Klinový remen

pozor na tohle pozor! neplést průměr s šířkou Ščástnééé
Já mluvil o různách průměrech řemenic, jak sem psal výše, nevím jak na spartakcách, ale na sedanech byly řemenice různého průměru během výroby.
Co se šířky týče opět je to a palici.
Celkem byly 3 šířky.
"naše" klasické "megahyperduper" iroké jsou na řemeny 17mm.
Později se (myslím už 1202) začly objevovat 13mm.
1203 až já nevim 120 tak je na 10mm.
Ono to bylo jen kvůli životnosti. protože teplem od motoru guma hodně rachle stárne a tehdá nebyly směsi zdaleka tak kvalitní jako dnes.
Proto byly šířky větší i když výkonově byl takový řemen příšerně naddimenzován ( jedna 17 utáhne při opásání 180° cca 1,5 - 2kw!)
Bohužel díky tomu jsou také ztráty v řemenu podstatně větší a klidně tam ztrácíme půl koně jen proto, že ohýbáme 17ku řemen.
později směsi byly kvalitnější a stálejší, až nakonec opravdu zvýtězil přenášený výkon nad životností - 10mm řemen.

Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
SkodaOctavia
nováček
nováček


Založen: Dub 26, 2008
Příspěvky: 7
Bydliště: Bři Hovůrkových 5,Přerov 750 02
OdeslatZaslal: St Kvě 20, 2009 7:20 am    Předmět: Re: Klinový remen

všem moc tik za rady.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat e-mail ICQ
Návrat nahoru
pepík1960
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Kvě 23, 2008
Příspěvky: 138
OdeslatZaslal: Po Kvě 25, 2009 8:10 pm    Předmět: Re: Klinový remen

pánové, já bych měl kuriozní problém

výrobce Rubena:
17x950 Li (1000Lw)- krátký, že dynamo leží i po natažení na hlavě (nasazení jen s demontáží), kohout topení nelze vytočit, fajka 1. válce na dynamu
17x1000 Li (1040 Lw)- dlouhý, že šponovák nestačí

takže babo raď

btw. mám několik řemenic od všech třech použitých na voze a všechny průměrem shodné

ještě laboruji s původností šponováku, či jeho špatnou montáží - mám pod spodním šroubem čerpadla

_________________
Škoda Octavia Touring Sport, r.v. 1960
Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
Dušan
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC


Založen: Led 25, 2007
Příspěvky: 777
OdeslatZaslal: Po Kvě 25, 2009 10:20 pm    Předmět: Re: Klinový remen

Tak tam dej 17x975li Mrk
Zobrazit informace o autorovi Galerie
Návrat nahoru
kozzel
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Založen: Led 06, 2008
Příspěvky: 1926
OdeslatZaslal: Po Kvě 25, 2009 11:14 pm    Předmět: Re: Klinový remen

na sedanu se dával na horní šroub vodní pumpy.. nevím jestli to může mít vliv, ale asi jo.
Zobrazit informace o autorovi
Návrat nahoru
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma   _PRINTER    Obsah fóra Oktávky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2


Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžete připojovat soubory k tomuto fóru
Můžete stahovat soubory z tohot fóra


Facebook

 
 

optimalizace PageRank.cz
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy