Vítejte naSPARTAKY.CZ, Škoda 440, 445, 450 - Spartak
Parkoviště - sčítání › Popis

1959 Škoda SPARTAK 440 Export
Zaparkoval

VF
Fotky:
Obrázky vkládejte jen v povolených formátech a menší než 300 kB.

Prohlíženo celkem: 1855
Popis
Škoda 440 Spartak FD
--Jak to bylo:
Pro základ tohoto spartaka se jelo až do Německa. Faltdach za to stál. Ustřižené papíry k tomu byly, takže víme že po necelých 4 letech od výroby byl posazen na oktávkový podvozek, motor vyměněn za 1221ccm a přibyl faltdach.
Auto se přetáhlo na Otovu základnu, kde byl defacto udělán novej kabátek a osazeno základní minimum - převodovka, motor. Poté dostalo autíčko azyl u Matýska na zahradě, kde pod plachtou přečkalo dvě zimy.
Jako zlatý hřeb Chalupa Cár Vergl Weekendu 06 se při workshopu rozchodil alespoň na pár vteřin motor... Video najdete v přiložených souborech...
Po dvou letech, kdy byl trpělivě snášen jako zaplachtovaná zahradní ozdoba Dražetického panství zasloužilého standardovce Matyse se dočkal konečně významného posunu a od večera 22.7.07 je podmínečně pojízdný, svítící, opapírovaný.

--Jak to je:
Na konci sezóny 2007 odjel dva srazy na jihu Čech, Kaplici a Svatého Jána nad Malší, povozil mě po krásné šumavě a zimu přečkává v dobové garáži.
A to jméno? Když Němec, tak Helmut. A protože prodávající měl poetické příjmení Thomas Kokott (to máš kokot...)

--Jak to bude:
Inu. Stav koupeného byl toliko dobrý pro renovaci-bez-legrace. Ale pro jakékoli vážnější investice (typu kvalitní lak a klempířina...) to nebyl ideální základ. Čili - v současnosti je připravován nástupce - Neumann, do kterého se výsledně přetransplantuje nejpodstatněší část Helmuta - FALTDACH. Vznikne tak čistokrevný spartak se všemi atributy, pěkným interiérem a faltdachem jako nadstandardní výbavou. Ale do nulté Spartakyády bude stále Helmut Helmutem.
---------------------------------------------------------------------

Poděkování v chronologickém sledu:
Rancher - objevitel a dovozce, dodavatel syslátů, živitel
Ota Pekař - první 3 měsíce umožnil použít legendární základnu a poskytl motor ze svého archívu
Alva - vaření, rady, pomoc
Tajemník - tehdá můj Spartak, toleroval mou "nevěru" a spolehlivě mě vozil za Helmutem. Výsledně ho zvládl i odtáhnout (viz 3. foto) na nové úložiště
Mathysek - jeden gygantí DÍK, páč výčet zásluh by přesáhl kapacitu databáze (azyl 2 roky, 2x odtah, 1.pomoc, 2.pomoc, 3. pomoc..., další azyl...atd)
Burák - joo, to by bylo taky na dlouho... (hostitel, pomocník, půjčovna veteránů plaťáků a nářadí,moderátor, tetátor,konzultant, inspirátor, perspirátor a kdo ví co...)DÍK!
Ondra440 - další multiDÍK (týden tetání, brzdmajstr, dodavatel syslátů, interiéru,konzultace,...)
Pavlík - pan vrchní elektrikman, workshop performer


... jak vidno, mé zásluhy a podíly jsou v podstatě zanedbatelné ;)
Vozidlo 1959 Škoda SPARTAK 440 Export
Místo Praha
Barva modro-zelená, sloní kost
Vloženo 1:22 24/02/2007
Upraveno 13:17 30/05/2010
Číslo motoru/podvozku 368978
Původní barva Hrášková
série 31
Jméno vozu Helmut von Kokott, PapaMobil
Stav podmínečně pojízný!!!!
Celkem dílů 2  
Prohlédnout seznam dílů
Přiložené soubory Stáhnout 1 Soubory
Prohlíženo celkem 4919

Gallery
Vozidlo Pictures


Prohlédnout seznam dílů
Díl pořízen
Díl číslo dílu Dodavatel Cena Hodnotit Vloženo
Hliník - chromové madlo kufru
burza
veteránské burzy
8 Kvě 13, 2008
Faltdach
Družstvo německých válečných kriplů 9 Úno 24, 2007

Facebook
Google PageRank CheckerTOPlist

 
 

optimalizace PageRank.cz
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy