Vítejte naSPARTAKY.CZ, Škoda 440, 445, 450 - Spartak
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Hlavní nabídka


 SPARTAKY.CZ Open/close this menu




 SHÁNÍM-NABÍZÍM Open/close this menu

 STAHUJ Open/close this menu

 Sčítání Open/close this menu




_TOGGLE SpartakyWiki: Vyhledávání
 

_TOGGLE Uživatelé

Vítejte Anonymous

Přezdívka
Heslo

Zápis:
Poslední: xxxDušan
Nový dnes: 0
Nový včera: 0
Celkem: 3258

Spartakovců on-line:
Spartakovců: 2
Návštěvníků: 76
Bots: 0
tým: 0
Členové on-line:

On-line není žádný člen!

_TOGGLE Vyberte si jazyk

_TOGGLE Kalendář akcí
10/08/2018
SPARTAKYÁDA 2018
 
24/08/2018
Kaplice
 
31/12/2018
Silvestr
 

Magazín SPARTAKOVCI › Pro koho to vlastně děláme
Úvodník-Editorial Dostali jsme mail...
"Vaše připomínka - Your feedback: Dobrý den, před měsícem jsme dokončili renovaci naší Š450, s výrobním číslem 359089 (je již zaregistrovaná), tak zasíláme aktuální fotografie na www.ciz.cz v sekci škoda nebo v akcích!
" S pozdravem PAvel Číž
"
"Vyvinula se z toho podnětná výměna názorů.

"
" Jojo! Krasavice!!
" Mám dotaz, dosud jsem mysel, že 450ky nebyly vyráběny v černé. Jak to bylo?
" A hezké stránky. Moc hezké!
" Umíte!
" Zdraví Vladimír Nešpor
"
" Dobrý den, děkuji za uznání. Oficiálně byly černé Spartaky , tudíž snad i Š450. Já mám informaci, že existoval černý prototyp Š440 roadster, každopádně již bylo malo (to i Felicií). My jsme se snažili udržet vše původní, s tím, že lak, barva čalounění, a chromovamé prvky na motoru se dají vždy uvést do původního stavu.
" Vaše stránky se mi také velice líbí, obdivuji, že dokážete udržovat interaktivitu s návštěvníky. Můj web je čistě pasivní a informativní.
" Pravidelně sleduji informace o přibývajících Š450, nemáte odhad, kolik jich opravdu ještě je (existuje a jezdí)?
"Pokud by byl zájem, napsal bych k Vám příspěvek o průběhu renovace celého vozu.
"S pozdravem Pavel Číž
"
" Jednoznačně byly černé stpartaky a 450ka JE Spartak
" Je to fešanda v té černé. Jen v motoru mi napřed trošku přebývaly chromy, ale přesně jak píšete, když to půjde na veteran sraz, výměna za natřené je otázkou půl hodiny. Já se třeba jako vyznavač "čistoty rasy" zdráhám si do Spartaka dát pár fanfár v kladívkové.
" Asi tam nakonec půjdou, když seženu relé... Ale právě jako prezentaci firmy dělající renovace historických vozidel, bych prezentoval fotky té "chudší verze". To je názor, který nevnucuju...napadl mne teď při psaní taxe nezlobte, že poučuju profíka.
"
" Článek vítán v libovolné formě a rozsahu a bude-li pojat jako "Návod k použití" zůstane jako další odkaz i v Zápisníku. Místa na serveru je nekonečně. Html umíte, takže chutě do toho! Chystám se na upgrade stránek, kde by měla být trošku jednodušší struktura...ale nejsou lidi. Ten nevtíravej look Vašich mně strašně oslovuje.... no uvidím, co zplodíme.
" Jo a uvítám, když eventuálně na základě Vašich zkušeností umravníte naše občas laické názory ve foru. Každá hlava navíc dobrá.
" Takže hodně úspěchů. hodně prostoru a prostředků na nové přírůstky.
" Vladimír Nešpor
"
" Dobrý den, já s Vámi souhlasím, že neodpovídá dobovým parametrům. A rozhodně nejsem profík. U všech motocyklů se toho držíme. Tatru 57 jsme koupili s tím, že ne všechny věci jsou jak mají být, to nás teprve čeká, Aero se dělá přesně podle specifikace. Š110r zatím profesionálně renovovat nebudeme, protože je to prostě neefektivní. A pokud to děláte pro radost, musíte také kalkulovat s případnou hodnotou při prodeji. Nechci ji pokud možno nikdy prodat, ale stát se může cokoliv.
"Prodat Š450 po renovaci v ČR tak, aby jste aspoň neprodělal, je nemožné. S ohledem na zkušenosti zahraničních muzeí, je původnost a originalita často až na druhém místě. Je to smutné, ale je tomu tak. Atraktivita je nejdůležitější. Když jsme s Š45O vyjeli, provázel mne kolega s bledě modrou Felicií (po renovaci, kvalitní práce, vše jak má být). A když staly v Rožnově, Kroměříži, Přerově, Ostravě vedle sebe, zkuste hádat, kolem které lidé chodili. Dřív jsem byl ortodoxní, absolutně jsem odmítal jakékoliv odchylky, ale po návštěvě srazů Brouků a MG jsem se umírnil. Do vozu jsme konstrukčně nijak nezasáhl a je připraven pro uvedení do plně originálního stavu, ale až to někdo ocení! A tvrdím, že ještě nenastal čas pro renovaci Š450 v originálním kabátě.
" Co se týká Š450, stejně je ještě spousta lidí, co řeknou, že to ještě stále není ten úplný veterán. Já to beru, jsou to 60 - léta. Mne to autíčko uchvátilo. Původně měla být červená, ale na srazu je jich tolik, že to ztrácelo smysl. Tak jsem to otočil, černá barva laku a červené čalounění. Když se dívám, jaké Felície vyhrály na oficiálních srazech, mé úpravy mne neznepokojují , Fanfáry, filtry, víko motoru mám v původní barvě, jak píšete stačí 2 hodiny a je to. My rozhodně nemáme ambici se živit renovacemi, ale rádi pomůžeme. Každý z nás máme řádné zaměstnání, a tohle je jen náš koníček. A Škodu jsme si udělali, tak, jak se nám chtělo. A za 10-15 let, dostane dobový kabát, a bude to.
" Ale za tuto diskuzi děkuji, stálo mě to nemálo večerů se rozhodnout, jak bude nakonec vypadat. A trochu je to také "provokace" pro kolegy na srazech.
" A jak vypadá Váš Spartak? Co plánujete?
"
"
" Tak to se malinko omlouvám. Já ze stránek pochopil, že se těma renoivacema zabýváte na profi úrovni. (Vono to tak vypadá i podle výsledku>
"
" Jinak podepisuji, vše, co jste napsal. Až mne láká tohle korespondování zveřejnit (nebojte, neudělám to), protože to je PŘESNÉ. I s tím zahraničím. Děláme to pro SEBE a ne pro muzea a těch cca 26,5 lidí, kteří na celé zeměkouli přesně vědí, co 450ka má mít či 238 lidí,kteří to tuší.
" Vás potěší výkřik: "Pocepodívat na tu krásnou felicii" Stejně jako "to je krásná oktávka!" Poteší mně se spartakem.
" Jinak náš Spartak má technickou přestávku zaviněnou přílišnou snahou si udělat vše sami.
"Prostě příprava pod lak se zadrhla a po konzultaci s profikem minulou sobotu jsme opět nabyli sebevědomí a do konce října budem v laku. Navíc je náš nový vzhled plánován maličko provokativní!
" Jinak motor + převodovk a diferák po GO čekají na zabudování do rámu, s nápravami taky fungl zgenerálkovanými a sedadla a panely čekají až je obléknem do už ušitých čalounů (zase to "já sám, já sám"). Mám nachystaný nový svazek elektřiny, akorát furt neumím udělat to provázkové opletení a nová světla.
" Chromy jsem ještě nezadal a paraboly na postříbření taky neposlal (ještě, že jsem si teď vzpomněl)...a stejně tak jsou na tom disky, které taky musím nechat opískovat....
"
" Na stránky se dostane Spartak až bude znovu na kolech. Trvá to dlouho a bylo bylo by to demoralizující např. střídat série snínků z špryckytování a broušení kdy už to "skoro" bylo a vono zasne! Asi víte o čem píšu :-/
" Takže se těším na Vaše povídání a taky na nějaké společné setkání v BLÍZKÉ budoucnosti.
" Ať se daří,
" Vladimír Nešpor
...a v posledním mailu jsme dostali povolení korespondenci zveřejnit.

Poslal Rancher Čtvrtek, 01. Leden 1970 @ 02:33:25 CET
[ Administrace ]

Příbuzná témata

Úvodník-EditorialOd dopisovatelů

"Pro koho to vlastně děláme" | Přihlásit/Vytvořit účet | 3 komentáře
Práhy
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Re: Pro koho to vlastně děláme (Skóre: 1 )
podle burak v Středa, 05. Říjen 2005 @ 21:39:50 CEST
Noo, tady vypadá stav před renovací stejně jako u někoho stav po renovaci. Černá je zvláštní, dle mě tam být nemá, ale rozhodně má plus, bo není červená!


Re: Pro koho to vlastně děláme (Skóre: 1 )
podle Rancher v Čtvrtek, 06. Říjen 2005 @ 05:01:03 CEST
Nejde jen o černou, jde i o to, zda je to všechno potřeba mít jako z továrny. Já, a ostatně i Ty jsi přišel na to, že ažtak ne, ale má to meze Mrk


Re: Pro koho to vlastně děláme (Skóre: 1 )
podle pepík1960 v Pátek, 23. Květen 2008 @ 21:57:11 CEST
já tomu sice nerozumím, ale proč v renovacích škodovek máte fotografie pana Tajzicha, který je majitelem stejných vozů (Š450 i Š110r) a všude je též předvádí jako svůj majetek, navíc je vidět i na vašich fotkách např. z renovace jak drží alternátor

prosím porovnejte s ...
http://www.feliciaworld.com/renovace/

ty fotky jste ukradl, nebo vůz má dva majitele? pan Tajzich třeba eRko ještě nedokončil, ale vy už máte u sebe na www.ciz.cz stejné fotky z jeho práce



Facebook

_TOGGLE Příbuzné odkazy
 Více o Úvodník-Editorial

Nejčtenější článek o Úvodník-Editorial:
Zpříjemnění Zimní Abstinence - aneb Co nového...

_TOGGLE Bodování článku
Průměrné skore: 5
Hlasů: 1


Najděte si chvilku na obodování článku:

Vynikající
Velmi dobrý
Dobrý
Normální
Špatný


_TOGGLE Možnosti

 
 

optimalizace PageRank.cz
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy