Welcome toSPARTAKY.CZ, Škoda 440, 445, 450 - Spartak
Toggle Content
Toggle Content Main Menu


 SPARTAKY.CZ Open/close this menu




 SHÁNÍM-NABÍZÍM Open/close this menu

 STAHUJ Open/close this menu

 Sčítání Open/close this menu




Toggle Content Uživatelé

Welcome Anonymous

Nickname
Password

Membership:
Latest: čéza
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 3435

People Online:
Members: 0
Visitors: 55
Bots: 0
Staff: 0
Staff Online:

No staff members are online!

Toggle Content Select Language

Toggle Content Kalendář akcí
31/12/2021
Silvestr
 
07/08/2022
SPARTAKYÁDA 2020
 

Buletiny a letáky › Elektrické schéma Škoda 440 a Škoda 445 od roku 1957
Elektrické schéma Škoda 440 a Škoda 445 od roku 1957

Page: 1/2 

Technika 440

Š440 - elektrika

Všechny ty barevné dráty a ještě řada věcí se v autě jmenuje souhrnně "elektrika".
Když se něco na autě pokazí, bývá to většinou ONA...
Ve skutečnosti těch drátů sice není moc...ale když dojde k jejich narušení, prase se v tom vyznej.

První, na co se člověk musí u koupeného Spartaka podívat je,
"který že to pól má na vozidle vlastně ukostřen."
Tento poznatek má ve skutečnosti jen dva důvody:
a) Při koupi nového akumulátoru je třeba dbát na to, aby vývody byly směrem "do motoru", aby se vodiče lépe vyhnuly kraťasu
b) Při snaze namontovat radiopřijímač je třeba dbát na předpis výrobce. Originální Spartaci i rádia mají "ukostřen plus pól" a nové radiopřijímače to mají naopak...

Autu je pak naprosto jedno, co se vede v kostře a co v drátech.
Schema zapojení na stránkách jednoho odborníka je pro Vás Autoelektrika/teorie a poruchy

Ukažte kurzorem na značku a objeví se informace o zařízeníLEGENDA

nahoru




_NEXT (2/2) _NEXT

(15503 reads) Printer Friendly Page
[ _RETURNCAT Návody a vychytávky ]


 
 

optimalizace PageRank.cz
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy