<-- < -->
Welcome toSPARTAKY.CZ, Škoda 440, 445, 450 - Spartak
Toggle Content
Toggle Content Main Menu


 SPARTAKY.CZ Open/close this menu




 SHÁNÍM-NABÍZÍM Open/close this menu

 STAHUJ Open/close this menu

 Sčítání Open/close this menu




Toggle Content Uživatelé

Welcome Anonymous

Nickname
Password

Membership:
Latest: PetrP
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 3594

People Online:
Members: 0
Visitors: 32
Bots: 0
Staff: 0
Staff Online:

No staff members are online!

Toggle Content Select Language

Toggle Content Kalendář akcí
31/12/2024
Silvestr
 
07/08/2025
SPARTAKYÁDA 2020
 

Buletiny a letáky › Technické údaje vozů Škoda 440- Spartak
Technické údaje vozů Škoda 440- Spartak



Typ vozidla (rok výroby) Š440 (1954 -1959)
Výrobce AZNP Mladá Boleslav
Karosérie a rozměry
Druh karosérie a provedení tudor, osobní, celokovová,uzavřená
Počet dveří 2
Počet míst 4
Zavazadlový prostor [m3] 0, 306
Rozměry: délka [mm] 4 065
šířka [mm] 1 600
výška [mm] l 430
Světlá výška (zatížený) [mm] 175
Rozchod: vpředu [mm] vzadu [mm] 1 210
1 250
Rozvor [mm] 2 400
Hmotnost: celková [kg] 1 270
pohotovostní [kg) 920
Užitečné zatížení [kp] 350
Tlak náprav max.: přední [kp] 540
zadní [kp] 730
Výkony nahoru
Maximální rychlost jednotlivých rychlostních stupňů [km-1h](rychlost při otáčkách 1000 za minutu na nejvyšší rychlostní stupeň) 1. 25
2. 43
3. 65
4. 110
Maximální stoupavost za-tíženého vozu při jednotli-
vých rychlostních stupních [%]
1. 35
2. 18
3. 10
4. 5
Z 45
Vnější obrysový průměrzatáčení [m] 10,5
Základní spotřeba paliva[1/100 km] 7,7
Měrná spotřeba paliva [g/kh] 24,2
Akcelerace [s/km/h] 20,3/20 na 5042/60 na 100
Náplně
palivo [l] 30
oktanové číslo 80
chladicí kapalina [1] 6
olej v motoru [1] 2,9
druh léto M9A
zima M4A
v převodovce [1] 0,7
druh léto PP 13
zima
v rozvodovce [1] 1,5
druh léto PP 13
zima
v převodce řízení [1] 0,16
druh léto PP 80
zima PP 90
tlumiče přední [1] 0,35
zadní 0,17
druh tlumičový olej
brzdy [1] 0,6
druh Synntol č. 1, červená
spojka [1] -
druh -
Spotřeba oleje [1/100 km] 0,1
Směšovací poměr (benzín/olej) -
Motor nahoru
Motor: druh a rozvod Zážehový, karburátorový, benzínový, vpředu, OHV
počet dob (pracovní oběh)) 4
počet a uspořádání válců 4 v řadě stojaté
vrtání x zdvih [mm] 68 x 75
objem válců [cm3] 1 089
kompresní poměr 7,0
Vůle ventilů: sací [mm] 0,1
výfukové [mm] 0,15
kontrolní [mm] 0,4
Časování rozvodu SO 3° před HÚ
SZ 46° za DÚ
VO 47° před DÚ
VZ 9° za HÚ
Druh mazání oběžné, tlakové,zubové čerpadlo
Tlak oleje [bar] ÷ [kp . cm -2] 1,8 až 5,5min. 1,1
Čistič oleje s plstěnou vložkou
Čistič vzduchu s vlhčenou vložkou
Chlazení kapalinové
s čerpadlem
Doprava paliva membránové čerpadlo
Čistič paliva
Plný výkon DIN, ČSN
{SAE} [kpm/1/min] 40/4200 (29,4)
Točivý moment DIN, ČSN,
{SAE} [kpm/1/min] 7,0/2800 (6,85)
Výkonová hmotnost [kg-1 k] (kg/kW-1) 23,0 (31,2)
Měrný objemový výkon [k/dm-3] 36,7 (27,-)
Hmotnost motoru [kg] 103
Karburátor nahoru
typ Jikov 32 SOP
(Jikov 32 BS 21)
druh spádový
Osazení: difuzor 23 (23)
hlavní tryska 125 (120)
hlavní vzdušník 200 (200)
tryska běhunaprázdno 50 (50)
vzdušník běhunaprázdno 130 (150)
tryska sytiče 110 (110)
vzdušník sytiče 4,5 (4,5)
tryska akceleračnípumpičky 45 (50)
tryska obohacovače 55 (42)
jehlový ventil 1,5 (1,5)
Elektrická zařízení
Zapalování bateriové
pořadí zapalování 1, 3, 4, 2
napětí [V] 12
Zapalovací svíčka PAL 14/225PAL Super 14-7
Bosch 14 175 T
Champion J 6
Vzdálenost elektrod [mm] 0,7 až 0,85
Rozdělovač: typ PAL s odstředivou apodtlakovou regulací
02-9204.304
Vzdálenost kontaktů přerušovače [mm] 0,3 a,ž 0,4
Zapalovací cívka PAL Magneton,02-9215.01
Kondenzátor [?F] 0,27
Základní předstih [°] 14°/80/rozdělovače15°/87/rozdělovače
Odstředivá regulace [°] 0°/500
4°/1000
10°/1500
14°/2000
16°/2150 až 2500
Podtlaková regulace [°/torr] 0,5°/100
3,5°/200
6,5° /300
Akumulátor: počet a typ 1
napětí [V] 12
kapacita [Ah] 40
Ukostřen pól plus
Dynamo (alternátor); typ PAL Magneton 12V02-9044.00
výkon [W] 200
Spouštěč: typ PAL s mechanickýmvysouváním pastorku
09-9162.10
napětí/výkon [V/k] 12/0,8
Regulátor PAL Magneton02-9403.52,200 W
Spojka suchá, jednokotoučová s tlumičem záběru, třecí nahoru
Rozměry a plocha třecí [mm] 200/140/3,5
(vnější A /vnitřní A /tloušťka) [cm2] 300
Způsob vypínání mechanické
Mrtvý chod pedálu [mm] 20
Převodovka mechanická s čelními ozubenými koly, šikmé ozubení
Počet rychlostních stupňů 4 + 1
Synchronizované stupně 2, 3, 4
Převodové poměry:
1. stupeň 4,27
2. stupeň 2,46
3. stupeň 1,69
4. stupeň 1,00
zpáteční stupeň 5,61
Přední náprava sunutá, lichoběžníková, kyvadlová a nezávisle odpérovanými koly
Sbíhavost (nezatížené) [mm] 0 ? 1
zatížené 3 až 4
Odklon kola 1°30' ? 30'
Příklon čepu rejdového
Záklon čepu rejdového 3°50' ? 30'
Zadní náprava hnací, kyvadlové polonápravy (kyvadlová) nahoru
Stálý převod (počty zubů) 4,78 (9/43)
Druh převodu kuželový s ozubenímGleason
Sbíhavost zadních kol [mm] -
Diferenciál kuželový se 2 satelity
Řízení přímé se šroubem a maticí
Převodový poměr řízení
(otáčky) 15,1 (3,5)
Maximální rejd vnější/ vnitřní 27 °/30°
Průměr volantu [mm] 420
Rám páteřový, vidlicový
Pérování: přední náprava půleliptické listovépříčné pero
zadní náprava půleliptické listovépříčné pero
Tlumiče přední kapalinové pákovéjednočinné 2 ks
zadní teleskopické kapali-nové, dvojčinné 2 ks
Brzdy kapalinová, čelisťová, jednookruhová, přímočinná, bubnová nahoru
provozní (nožní)
Působí na, kola všechna 4
Průměr brzdových válečků [mm] 25,5
hlavního válce [mm]
Brzda pomocná (ruční) mechanická kolová
Působí na kola 2 zadní
Průměr brzdových bubnů [mm] 230
Rozměr obložení přední [mm] 240 X 35 X 4
zadní [mm] 182 X 35 X 4
Brzdící plocha [cm2] 620
Brzděná plocha [cm2] 1 011
Kola: počet 4 + 1
druh, plechová, disková se4 otvory
Ráfek 3,50 D X 15
Pneumatiky 5,50 - 15
Tlak vzduchu vpředu [kp/cm2]÷ [bar] 1,4
vzadu [kp/cm2]÷ [bar] 1,7
Utahovací momenty [kpm]
matice hlavy válců 5,8 až 6,2
matice víka ložiska klikového hřídele 5,0 až 6,6
matice šroubu ojnice 3,4 až 3,7
matice vačkového hřídele 14,0 až 16,0
šroub setrvačníku 5,1 až 6,6
zapalovací svíčka 3,4 až 4,0
matice pastorku 15,0 až 16,5
šroub talířového kola 6,0 až s,s
matice náboje kola 24,0 až 28,0
matice čepu kola 0,5 až 1,5
matice řídicí páky 8,0 až 9,0
matice vozového kola 7,0 až 8,0
šroub skříně řízení 7,0 až 7,7
matice kulového čepu 5,4 až 6,0
matice hřídele zadního kola 15,0 až 17,0 nahoru

domů zpět


(50086 reads) Printer Friendly Page
[ _RETURNCAT Čísla ]


 
 

optimalizace PageRank.cz
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy