<-- < -->
Welcome toSPARTAKY.CZ, Škoda 440, 445, 450 - Spartak
Toggle Content
Toggle Content Main Menu


 SPARTAKY.CZ Open/close this menu




 SHÁNÍM-NABÍZÍM Open/close this menu

 STAHUJ Open/close this menu

 Sčítání Open/close this menu




Toggle Content Uživatelé

Welcome Anonymous

Nickname
Password

Membership:
Latest: TomOndrc
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 3562

People Online:
Members: 0
Visitors: 7
Bots: 0
Staff: 0
Staff Online:

No staff members are online!

Toggle Content Select Language

Toggle Content Kalendář akcí
31/12/2023
Silvestr
 
03/08/2024
SPARTAKYÁDA 2010
 
07/08/2024
SPARTAKYÁDA 2020
 

Buletiny a letáky › Setrvačníkový přerušovač
Setrvačníkový přerušovač



Setrvačníkový přerušovač blinkrů byl elektromechanickým řešením "blikání" montovaným do Spartaků (a nejen) někdy do poloviny 1957 (bez záruky).
Ondra Sagem zpracoval tento text, kterak se podívat, proč to nefunguje.

  • Jedna z nejčastějších závad je pecka či nečistota mezi setrvačníkem a plíškem (kontaktem cívky) to se dá lehce vyčistit (jak plíšek tak setrvačník)
  • Další závadou bývá utržený vodič který je naletovaný na vrchu dotykového plíšku a ze strany cívky.
  • Též častou závadou jsou pružinky buď jsou vytáhlé a je potřeba je zkrátit a nebo prasklé a to znamená výměnu.

    Jako doporučení bych kápl maličko oleje na obě uložení setrvačníku olejem.
    Pokud ani jedna z věcí nepomůže tak bych změřil zda není přerušena cívka (dosti malá pravděpodobnost)

    Důležité je že kontakt setrvačníku a pružinky v době T0 (klidové) se musejí dotýkat!!!


    V autě to vypadalo asi takto (sundaný kryt)



    Obrázky k textu:

    prerusovac.jpg
    prerusovac.jpg


  • (3509 reads) Printer Friendly Page
    [ _RETURNCAT Návody a vychytávky ]


     
     

    optimalizace PageRank.cz
    Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy