Welcome toSPARTAKY.CZ, Škoda 440, 445, 450 - Spartak
Toggle Content
Toggle Content Main Menu


 SPARTAKY.CZ Open/close this menu




 SHÁNÍM-NABÍZÍM Open/close this menu

 STAHUJ Open/close this menu

 Sčítání Open/close this menu




Toggle Content Uživatelé

Welcome Anonymous

Nickname
Password

Membership:
Latest: Václav
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 3317

People Online:
Members: 0
Visitors: 42
Bots: 0
Staff: 0
Staff Online:

No staff members are online!

Toggle Content Select Language

Toggle Content Kalendář akcí

Fórum › Octavia Forum › Oktávky › Relé dobíjení
 Forum FAQ   Search   Log in to check your private messages   LoginLogin
Relé dobíjení

Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Post new topic   Reply to topic   Printer Friendly Page     Forum IndexOktávky
View previous topic :: View next topic  
Author Message
lubosto
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: Oct 10, 2009
Posts: 263
Location: Ústí n.L.
PostPosted: Fri Jan 15, 2016 10:03 am    Post subject: Re: Relé dobíjení

Že to má jen 150W mě taky zarazilo. Sad Já mám jeden záložní novej, tohle jen, že jsem na to narazil Smile Kdybych ho nutně potřeboval tak ho koupím a prokoumám. Asi je problém to na tak malém prostoru uchladit. Vždycky jsem každou hračku hned prozkumal a pak už byla nepoužitelná Very Happy
_________________
A přece se točí !
View user's profile Photo Gallery
Back to top
DUB57
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: Nov 14, 2009
Posts: 750
Location: Karlovy Vary
PostPosted: Fri Jan 15, 2016 11:22 am    Post subject: Re: Relé dobíjení

Až budou mít 200W,tak si ho klidně koupím.Jinak ale proč si 150W snižovat výkon,když ještě do toho se musí pořád svítit je blbost.
_________________
Mám Spartaka i když se tomu říká Oktávka
View user's profile Send e-mail Photo Gallery
Back to top
Maverick
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: Aug 18, 2010
Posts: 167
Location: Slovensko, okres Brezno
PostPosted: Fri Jan 15, 2016 11:33 am    Post subject: Re: Relé dobíjení

Chladič by bol v podstate prázdna skrinka starého regulátoru, alebo by si to ešte umiestnil na chladič upevnený o skrinku Very Happy Vtom je už elektronika pidi veľkosti určite Very Happy Záleží natom ako je vtom nadimenzovaný tranzistor a diody. Možno by sa to dalo upraviť na 200W, len by sme to museli vidieť zvnútra či je vôbec možné tam niečo spájkovať, ale podľa veľkosti súdim že to všetko bude SMD. Ak by si mal záujem a chuť experimentovať, mám schému regulátora 12V zo Sveta motorov Smile
_________________
Keď muž otvorí žene dvere auta, je nové buď auto alebo žena. Very Happy
View user's profile ICQ Number Photo Gallery
Back to top
DUB57
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: Nov 14, 2009
Posts: 750
Location: Karlovy Vary
PostPosted: Fri Jan 15, 2016 11:40 am    Post subject: Re: Relé dobíjení

Maverick wrote:
Chladič by bol v podstate prázdna skrinka starého regulátoru, alebo by si to ešte umiestnil na chladič upevnený o skrinku Very Happy Vtom je už elektronika pidi veľkosti určite Very Happy Záleží natom ako je vtom nadimenzovaný tranzistor a diody. Možno by sa to dalo upraviť na 200W, len by sme to museli vidieť zvnútra či je vôbec možné tam niečo spájkovať, ale podľa veľkosti súdim že to všetko bude SMD. Ak by si mal záujem a chuť experimentovať, mám schému regulátora 12V zo Sveta motorov Smile
Tak plánek hoď zde na stránky

View user's profile Send e-mail Photo Gallery
Back to top
lubosto
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: Oct 10, 2009
Posts: 263
Location: Ústí n.L.
PostPosted: Fri Jan 15, 2016 1:02 pm    Post subject: Re: Relé dobíjení

Mavericku, ten můj samodomo cyklovač má 5, nebo 6 poloh (už je to tůůůze dávno, co jsem ho dělal Smile malá destička pod palubkou a ten knoflík po palivoměrem, toť fše Smile


pristrojovka63.jpg
 Description:
 Filesize:  89.16 KB
 Viewed:  147 Time(s)

pristrojovka63.jpg


_________________
A přece se točí !
View user's profile Photo Gallery
Back to top
viktor
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: Jun 22, 2006
Posts: 1034
Location: Praha,
PostPosted: Sat Jan 16, 2016 6:52 am    Post subject: Re: Relé dobíjení

lubosto wrote:
Že to má jen 150W mě taky zarazilo. Sad Já mám jeden záložní novej, tohle jen, že jsem na to narazil Smile Kdybych ho nutně potřeboval tak ho koupím a prokoumám. Asi je problém to na tak malém prostoru uchladit. Vždycky jsem každou hračku hned prozkumal a pak už byla nepoužitelná Very Happy
Měl jsem /dávno zřejmě měněné/ dynamo 150W ve Spartaku. Příbuzný si vzpomněl, že ho tam dědovi dali "z nějakýho Zetoru/traktoru" 12Volt. To by bylo možná vysvětlení.

View user's profile Photo Gallery
Back to top
lubosto
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: Oct 10, 2009
Posts: 263
Location: Ústí n.L.
PostPosted: Sat Jan 16, 2016 5:56 pm    Post subject: Re: Relé dobíjení

Maverick wrote:
Chladič by bol v podstate prázdna skrinka starého regulátoru, alebo by si to ešte umiestnil na chladič upevnený o skrinku Very Happy Vtom je už elektronika pidi veľkosti určite Very Happy Záleží natom ako je vtom nadimenzovaný tranzistor a diody. Možno by sa to dalo upraviť na 200W, len by sme to museli vidieť zvnútra či je vôbec možné tam niečo spájkovať, ale podľa veľkosti súdim že to všetko bude SMD. Ak by si mal záujem a chuť experimentovať, mám schému regulátora 12V zo Sveta motorov Smile
Mavericku, takhle je umístěn ten cyklovač. Vyvrtat dírku do palubky se rovnalo svatokrádeži, tak pumpičku ostřikovače jsem musel dát jinam, protože ten cyklovač se moc osvědčil. Teď tu řetízkovou destičku vyhodím a konečně jí dám podobu,jak to má být. Tahle původně byla vzorek, vyzkousěl jsem a pak už pár desetiletí fungovala. Až budu hotov, dám sem předlohu a schéma v Eaglu, třeba se někomu bude hodit.

_________________
A přece se točí !
View user's profile Photo Gallery
Back to top
Maverick
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: Aug 18, 2010
Posts: 167
Location: Slovensko, okres Brezno
PostPosted: Sat Jan 16, 2016 6:30 pm    Post subject: Re: Relé dobíjení

Prerobím schému na reglér do programu Eagle a potom ju sem hodím Smile Mám pár elektronických zlepšovákov ešte tak to postupne budem pridávať Smile ... Lubo, v tej mojej palubke diera na ostrekovač už bohužiaľ bola, tak tam mám stále mechanickú pumpičku. Chcem to ale vymyslieť inak, lebo pri stláčaní, sa tá palubka z laminátu celkom prehýba Very Happy Miesto na ten cyklovač by bolo vhodné umiestniť ako je reostat. Tvoj cyklovač by sa možno dal použiť pre motorček kúrenia, zohnal som viac otáčkový a pekne tam pasuje, oveľa viac fúka na sklo a celkovo do interiéru.
_________________
Keď muž otvorí žene dvere auta, je nové buď auto alebo žena. Very Happy
View user's profile ICQ Number Photo Gallery
Back to top
lubosto
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: Oct 10, 2009
Posts: 263
Location: Ústí n.L.
PostPosted: Sat Jan 16, 2016 8:04 pm    Post subject: Re: Relé dobíjení

Nějak se nedostal ten obrázek umístění, zkusim znovu. Mave, zachovej Felinu max.původní, nedělej z toho "hudební skříň" Z galerie vidím,že jsi se na ní namakal až až, tak si ji nepokaz. Moje Octa má pohnutou historii, původně 59, čm. 390722 asi 4.série. V r 1965 dva kotrmelce a karoserie a rám vzor 63. V r.72 tatínkův mikrospánek,sloupek plotu a maska z posledních oktávek. Ale už mám origo pěknou 63, tak to dám do toho stavu z r.65. jediné,co tam nebylo, je ten cyklovač a rádio z Pobědy. Jo a fanfáry taky, ale ty se pak dělaly i u nás. Ty moje jsou taky z Pobědy. Takže vidíš, vlastně nevím, jaké mám auto, když z té 59 jsou jen motor,kola a převodovka.Oprava stála 22.622Kč, nová na poukaz asi 28.000.


cykl1.jpg
 Description:
 Filesize:  247.02 KB
 Viewed:  95 Time(s)

cykl1.jpg


_________________
A přece se točí !
View user's profile Photo Gallery
Back to top
lubosto
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: Oct 10, 2009
Posts: 263
Location: Ústí n.L.
PostPosted: Sat Jan 16, 2016 8:10 pm    Post subject: Re: Relé dobíjení

Mave, regulaci toho motoru topení asi to zapojení cyklovače nezvládne, tam by dobře fungoval PWM regulátor, pošlu ti zapojení i DPS, ale jak říkám, nadělej z ní hudební skříň, máš krásný auto Smile
_________________
A přece se točí !
View user's profile Photo Gallery
Back to top
Pachto
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: Oct 25, 2012
Posts: 212
Location: Nové Město nad Metují
PostPosted: Sat Jan 16, 2016 9:34 pm    Post subject: Re: Relé dobíjení

lubosto wrote:
Nějak se nedostal ten obrázek umístění, zkusim znovu. Mave, zachovej Felinu max.původní, nedělej z toho "hudební skříň" Z galerie vidím,že jsi se na ní namakal až až, tak si ji nepokaz. Moje Octa má pohnutou historii, původně 59, čm. 390722 asi 4.série. V r 1965 dva kotrmelce a karoserie a rám vzor 63. V r.72 tatínkův mikrospánek,sloupek plotu a maska z posledních oktávek. Ale už mám origo pěknou 63, tak to dám do toho stavu z r.65. jediné,co tam nebylo, je ten cyklovač a rádio z Pobědy. Jo a fanfáry taky, ale ty se pak dělaly i u nás. Ty moje jsou taky z Pobědy. Takže vidíš, vlastně nevím, jaké mám auto, když z té 59 jsou jen motor,kola a převodovka.Oprava stála 22.622Kč, nová na poukaz asi 28.000.

Čau, tak to jsem na tom podobně. Mám octavii po dědovi (čm. 396296) a ten s ní v 78. boural - přehlédl přijíždějící Liazku a vjel před ní. Potom už nikdy neřídil a bouraná octavka byla umístěna do garáže. A já jí teď opravuju.

_________________
Každé auto si zaslouží druhou šanci.
View user's profile Send e-mail Visit poster's website Photo Gallery
Back to top
lubosto
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: Oct 10, 2009
Posts: 263
Location: Ústí n.L.
PostPosted: Sat Jan 16, 2016 10:04 pm    Post subject: Re: Relé dobíjení

Joj, tak to máš asi milion práce. Já mám vlastně kliku, že jsme ty kotrmelce absolvovali ještě v tom roce 65 a kastli vyměnili. Dělali to ve Škoda servisu ve Spojovací ul. v Praze. Ale karosrie jako ND už byla sesypaná asi z toho, co zbylo, nebo se chystalo pro novou verzi. Černý volant, černé spínače na palubce, čený popelník, ale vzadu jsou bílé. Vůbec se neodvažuju zkusit atestaci originality (dokumentaci o opravách mám), protože 59 je to jen podle techničáku a čistokrevná 63 to taky není (ty černé doplňky) Ačkoliv v zimě nesměla z garáže,zub času stejně zapracoval. Poslední STK prošla v r.95, pak tatínek zemřel a až vloni jsem ji vytáhnul z garáže a dávám do stavu, jak přijela po opravě v r.65 Přeju hodně zdaru a TRPĚLIVOSTI. Rád bych na spartakyádu jestli stihnu vše udělat.
_________________
A přece se točí !
View user's profile Photo Gallery
Back to top
lubosto
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: Oct 10, 2009
Posts: 263
Location: Ústí n.L.
PostPosted: Sun Jan 17, 2016 12:07 am    Post subject: Re: Relé dobíjení

Až dostane zpátky původní 63kovou masku půjde do laku. A mám další problém. Kde sehnat stejný odstín. Je tmavě modrá, ale byla přelakovaná na odstín 4550. Návěstní modrá. Ale ta oproti vnitřku je o dost světlejší (na Pragosu je tenhle odstín jako tip, ale to není ona) Ortodoxní veteránisti prominou, ale nejvíc se blíží RAL 5003. Ještě zbývá naděje,(až najdu ten odkaz) napsat do Boleslavi té paní do archivu jestli se dá dohledat ten odstín podle čísla karoserie.Ale ta byla jako úplná vystrojená dodaná jako náhradní díl, tak uvidím. Jinak jde do odstínu Ral5003. Je na značkách, ale blbejch. To je jiná pohádka. Nová měla RC-99-39, potom se SPZ měnily, a v roce 64 dostala AD-66-06. Jen jednou jedinkrát jsem ji nechal stát na ulici a jakýsi aktivní policista ji vylustroval. Díky bordelu v evidencích mu vyšla Škoda 110R coupe(v r.64 jsme netušili, že nějaké erko bude) Tak aniž by mě vyzvali, ten policista značky přestřihnul, dal za stěrač s předvolánkou.Tak teď má AHY, historická hodnota je řiti a to ještě chtěli 200Kč za nové značky.... Ale nakonec vydali bez poplatku
_________________
A přece se točí !
View user's profile Photo Gallery
Back to top
Maverick
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: Aug 18, 2010
Posts: 167
Location: Slovensko, okres Brezno
PostPosted: Sun Jan 17, 2016 12:29 pm    Post subject: Re: Relé dobíjení

Lubo tak to viem o čom hovoríš, ja som na začiatku o aute nevedel nič, len že je to Felicia Very Happy Každá súčiastka v inom kúte, jedna štvrťka auta v jednej garáži, ďalšia na šope v sene.. Very Happy Motor v garáži v prachu, strecha pre zmenu zase niekde inde Very Happy A tie drobnosti z auta po škatuľách kade tade... Pátral som teda doma po fotkách a papieroch a až potom som sa odrazil od nich lebo som ju chcel originál Smile Tie vylepšenia skryté v motore, a pod palubkou, niesu žiadne zásahy za ktoré sa môžem hanbiť... Čo oko nevidí to srdce nebolí, a je to len prínos.

Ja som zástanca toho názoru, že keď nájdeš veterána v peknom pôvodnom stave, nesahaj naňho žiadnymi vylepšeniami a udržuj ho, poprípade ho obnov. Keď nájdeš ale vrak ktorý už je po smrti ako v mojom prípade, je na tebe čo z toho spravíš, či originál, alebo niečo podľa svojich predstáv (nemyslím buggynu Very Happy ) Dokonale zrenovovaného veterána si kedykoľvek môžeš kúpiť, ale veterána podľa svojich predstáv spravený tvojimi rukami, ťažko Smile A už len vtom je to čaro! Že je za tebou kus roboty ktorá ťa prezentuje.

_________________
Keď muž otvorí žene dvere auta, je nové buď auto alebo žena. Very Happy
View user's profile ICQ Number Photo Gallery
Back to top
mais
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: May 26, 2009
Posts: 408
Location: Plzeň
PostPosted: Mon Jan 18, 2016 10:47 am    Post subject: Re: Relé dobíjení

Nevíte někdo, jak to vlastně bylo s těmi regulátory dobíjení? Moje auto má nad tyčí volantu v motorovém prostoru dva nalisované závitové piny, které odpovídají roztečí regulátoru 150W - jelikož jich doma několik bylo nepoužitých a 200W nebyl, tak na něj od roku 2013 jezdím - dobíjení jako problém nevidím - jezdím s neinvazivně instalovaným denním svícením - sice to není dobové, ale jsem aspoň vidět..
_________________
Největším požitkem motoristovým jest jízda krásnou krajinou otevřeným vozem.
View user's profile Send e-mail Photo Gallery
Back to top
ondra440
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC
ZASLOUŽILÝ SPARTAKOVEC


Joined: Sep 04, 2006
Posts: 1564
Location: Výchdní Čechy
PostPosted: Mon Jan 18, 2016 4:31 pm    Post subject: Re: Relé dobíjení

Originální regulátor 200W se od 150W nijak neliší. Na první pohled jen štítkem...
View user's profile Photo Gallery
Back to top
mais
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: May 26, 2009
Posts: 408
Location: Plzeň
PostPosted: Mon Jan 18, 2016 4:54 pm    Post subject: Re: Relé dobíjení

ondra440 wrote:
Originální regulátor 200W se od 150W nijak neliší. Na první pohled jen štítkem...
Díky tak je to jasné, ty menší jsou předpokládám novější...

View user's profile Send e-mail Photo Gallery
Back to top
Florian73
nováček
nováček


Joined: Dec 28, 2015
Posts: 3
PostPosted: Mon Jan 18, 2016 7:25 pm    Post subject: Re: Relé dobíjení

kozzel wrote:
Těď se mi hce napsat Rancherem milovanou větu: Kuřna než se blbě zeptáte vyzkoušejte google Very Happy
ale že ste to vy klucí:
www.eurooldtimers.com/....php?id=41
raději to sem dám, než aby to někdo nastavovat "vod voka"
Kdyby někdo chtěl příručku celou, tak bych to nějak mohl naskenovat celé, ale na prvních stránkách je kontrola a nastavení popsána dokonale.
Netřeba skenovat,pro všechny je to v PDF k dispozici...
Sem se to dát nedá,což je škoda,tak alespoň na uložto.
uloz.to/x2XHTqBz/dilen...a-rele-pdf
HESLO:Spartaky.cz

View user's profile
Back to top
činč
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: Mar 22, 2010
Posts: 374
Location: Brno
PostPosted: Tue Jan 19, 2016 9:43 pm    Post subject: Re: Relé dobíjení

Chtěl bych si to nabíjení zkontrolovat. Nevíte někdo kde se dá sehnat zatěžovací odpor?
View user's profile ICQ Number Photo Gallery
Back to top
mais
SPARTAKOVEC
SPARTAKOVEC


Joined: May 26, 2009
Posts: 408
Location: Plzeň
PostPosted: Tue Jan 19, 2016 10:19 pm    Post subject: Re: Relé dobíjení

činč wrote:
Chtěl bych si to nabíjení zkontrolovat. Nevíte někdo kde se dá sehnat zatěžovací odpor?
Jakej chces vykon?

View user's profile Send e-mail Photo Gallery
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic   Printer Friendly Page     Forum IndexOktávky All times are GMT + 1 Hour
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 4 of 5


Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


 
 

optimalizace PageRank.cz
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy