<-- < -->
Welcome toSPARTAKY.CZ, Škoda 440, 445, 450 - Spartak
Toggle Content
Toggle Content Main Menu


 SPARTAKY.CZ Open/close this menu




 SHÁNÍM-NABÍZÍM Open/close this menu

 STAHUJ Open/close this menu

 Sčítání Open/close this menu




Toggle Content Uživatelé

Welcome Anonymous

Nickname
Password

Membership:
Latest: TomOndrc
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 3562

People Online:
Members: 2
Visitors: 45
Bots: 0
Staff: 0
Staff Online:

No staff members are online!

Toggle Content Select Language

Toggle Content Kalendář akcí
31/12/2023
Silvestr
 
03/08/2024
SPARTAKYÁDA 2010
 
07/08/2024
SPARTAKYÁDA 2020
 

ČlánkySpartak a jeho doba › Z archivů

Z archivů
Spartak a faltdach
Posted by: Rancher on Friday April 01, 2005 (09:39:07)
Občas se podívám k sousedům na ebay a co jsem dnes neuviděl. Někdo z Halle nabízel Spartaka s faltdachem. Cena tak na rozmýšlení. První, co jsem udělal, bylo, že jsem stáhl obrázky. To bylo dobře. Už tam není. Takže se podělím aspoň o ně... Když se slušně požádá, tak se udělá želé i v Německu a pošlou něco navíc. Takže zvědavci, kuk!   more ...

Comments

Z archivů
Hrst zajímavostí z výkresové dokomentace
Posted by: jirka on Saturday November 17, 2007 (15:29:28)

Doma se mi nahromadilo několik výkresů nerealisovaných, exotických nebo zapomenutých dílů i celých aut, podle mne natolik zajímavých, že je stojí za to ukázat širšímu okruhu spartakovců.

  more ...

Comments

Z archivů
Potahy do Spartaka
Posted by: ondra440 on Tuesday July 17, 2007 (20:05:16)
Šetrní automobilisté si vždy pořizovali povlaky sedadel, takže vnitřek karoserie uchovali po dlouhou dobu jako nový. Majitelé Spartaků si mohou objednat u lidového výrobního družstva Drutka v Hradci Králové povlaky z kostkované látky, zpevněné silonem a s okraji staženými gumou za cenu 350 Kč. Dodací lhůta je 3 – 4 týdny. Koncem roku začne toto družstvo vyrábět i povlaky pro sedadla Sedanů.   more ...

Comments

Z archivů
Spartaky se učí závodit
Posted by: Rancher on Thursday January 01, 1970 (01:00:00)
V roce 1955 se začala vyrábět Škoda 440, jíž se říkalo spartak. Zcela nová líbivá celokovová karoserie s vysokou užitnou hodnotou z něj činila atraktivní automobil, i když pod kapotou byl starý známý - a nutno říci že osvědčený - agregát z předchozího typu, na němž se změnilo jen sací potrubí a karburátor. Nové škodovky se setkaly s velkým ohlasem i v zahraničí, což z obchodních důvodů znamenalo, že by se tam měly představit i na sportovních akcích.   more ...

Comments


 
 

optimalizace PageRank.cz
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy