<-- < -->
Welcome toSPARTAKY.CZ, Škoda 440, 445, 450 - Spartak
Toggle Content
Toggle Content Main Menu


 SPARTAKY.CZ Open/close this menu




 SHÁNÍM-NABÍZÍM Open/close this menu

 STAHUJ Open/close this menu

 Sčítání Open/close this menu




Toggle Content Uživatelé

Welcome Anonymous

Nickname
Password

Membership:
Latest: TomOndrc
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 3562

People Online:
Members: 0
Visitors: 42
Bots: 0
Staff: 0
Staff Online:

No staff members are online!

Toggle Content Select Language

Obrázky ze života › Spartaky kolem nás › Spartak v obrazech › Spartaky žijící

Spartak z Laminátu


Spartak z Laminátu

19 pictures, last one added on May 03, 2011

Spartak 1955 - Petr D.


Spartak 1955 - Petr D.

O Petrově Spartaku 1955 jsem se dozvěděl náhodou v již nefungujícím seznamu spartaků, který dával dohromady Vašek Jáchym na svém starém webu. Dnes se svými super stránkami přestěhoval na adresu http://veteran-cz.com a v době psaní tohoto záhlaví není seznam funkční
V okamžiku, kdy i my jsme zavadili o Spartaka z ročníku 1955, (viz. na jiném místě), začalo nás zajímat vše okolo nich. A kupodivu jsme kontakt na Petra Dadáka našli ve své staré korespondenci a pak se i uskutečnilo dlouho domlouvané focení.
Petr ke svému unikátu přišel zhruba před 4mi lety a vůz, až na nové přelakování a drobnosti je v původním stavu. Bydlí v Brně.
Autíčko mělo v době koupě najeto 28 000 km a nebylo v zimě ježděné. Původním majitelem byl lékař z Vysočiny.

34 pictures, last one added on October 02, 2004

Spartak 1955 - Mirek C.


Spartak 1955 - Mirek C.

Mirek Campulka nám o tomhle krasavci napsal:
"Škoda 970 Spartak (je to na štítku přesně tak), r.v. 1955. Výrobní číslo 259253. Má najeto 97.000 km. Má platné původní doklady. V současné době je v držení třetího majitele (asi rok a půl). Je plně pojízdný, interiér původní (i když poškozený používáním). Původní barva je trochu tmavší, než má teď (byl přestříkán stejnou barvou, ale světlejším odstínem). Bude potřebovat renovaci (přední blatníky, prahy), nejsou originál zadní světla, přední světla. Podnárazník a přední partie naštěstí původní. Nárazníky mají být zřejmě červená Jawa (nebo stříbrné?). U auta je původní nářadí, příručka a seznam ND z roku 1956. Spartak při své poslední změně majitele ujel po cca 5letém stání venku na jeden "zátah" trasu cca 90 km bez vážnějších problémů. Bude na něm dost práce."

7 pictures, last one added on June 22, 2004

Spartak 1955 - Předák


Spartak 1955 - Předák

Tak tenhle Spartak opravdu vypadá jako, že do této kategorie nepatří. Nepatří, ale doufáme, že patřit bude.
Na začátku byl inzerát, který nabízel za cenu šrotu dva Spartaky. Na konci se ukázalo, že ten jeden je z nulté série s číslem motoru 259188. O starším víme jenom od Roba, provozovatele stránek http://spartak.szm.sk . Ten má 258692(!).
Rozhodování bylo snadné.... vlastně jsme ho zaplatili přes internet hned po prvním mailu s podrobnostmi, aniž bychom jej viděli.
Dostal už i jméno jak je u nás zvykem. Po Úderníkovi a Tajemníkovi přišel první Standard, tedy Standa. A fakt, že jde o předka evokoval jméno Předák. Máme tedy předáka Standu, nebo taky jen Předáka.
Potrvá ale dlouho, než se vydá na silnice jinak než na podvalníku...
Uvítáme, když se "členové klubu 55" ozvou se svými autíčky

26 pictures, last one added on June 02, 2005

Spartak Standard 1956


Spartak Standard 1956

Bohužel se nám tohoto krasavce nepodařilo koupit. Někdo nás vyšoupl = přeplatil.
Nikdy jsme ho neviděli. Přišly fotky a já jsem sedl po telefonátu do auta a jel. 20 km před cílem telefonát od prodávajícího: "... já se tam dnes nedostanu (ne nejde o to abyste mne tam vzal) zavolejte příští týden." Pak mail, že se ozvali nejací veteranisti a jestli jim to neprodá (za víc), tak jsem první na řadě... KONEC snu o nadějném Standardu.

11 pictures, last one added on April 05, 2004

Spartak-Ponorka


Spartak-Ponorka

Mezi Spartaky, kteří se stali známými svým osudem patří i Ponorka. Tento název získal právě nově zrenovovaný Spartak po srpnových povodních 2002, kdy nestačil odjet ze zahrady a byl zatopen až po střechu.
V červenci 2004 změnil majitele, protože dosavadní - ZZ - neměl čas na jeho resuscitaci. Té se ujal AlvA. Lepšího páníčka si Ponorka nemohla přát.

42 pictures, last one added on July 31, 2004

Fešáci Spartaci


Fešáci Spartaci

Stanovit si cíl znamená, vědět, jak to bude v cíli vypadat, nebo jen tušit, kde cíl je. V našem případě je snadnější sledovat vzory. Takže se podívejte, jak může spartak vypadat. Majitelé nám jistě prominou, jestliže upozorníme na případné odchylky od standardů - myšleno originálního stavu -, pokud nějaké budou.

22 pictures, last one added on June 26, 2004

Škoda 440/5 1959


Škoda 440/5 1959

Dostali jsme dopis od Libora Kociána. Vybírám z něj:
"... Nemám sice Spartaka z pětapadesátýho,z počátku výroby,ale mám Spaka z devětapadesátýho, takže mezityp.Myslím,že by stálo za to,zabejvat se i Spakama posledníma, i když už je to vlastně jakási Oktávka. V příloze zasílám pár fotek onoho mezitypu...
Tad y fotky jsou a trochu více se dozvíte v článku .
Přidáváme ještě pár fotek z našich zásob.

10 pictures, last one added on October 17, 2004

8 albums on 1 page(s)

10002-2ii7v36
May 03, 2011
10002-2zhhc03
May 03, 2011
10002-2wrn5l3
May 03, 2011
10002-25i2m3p
May 03, 2011
Pred_005
June 02, 2005

Spartak Standard 1955
Centrální mazání
Emil10/31/09 @ 11:09Ano, to je tzv.ústřední(neboli centrální) maz...
Spartak Standard 1955
Emil10/31/09 @ 11:04Dobrý den, ty otvory zespodu palubní desky jsou ...
Škoda 445 1959, tzv. přechodový typ
ondra44004/01/07 @ 21:45Tak majitel se už našel :wink:
Škoda 445 1959, tzv. přechodový typ
RR03/17/07 @ 20:19foceno v bývalem ZKZ v Chomutově
 

Škoda 440 1959, tzv. přechodový typ
Lam_007
Spartak Standard 1955
Spartak 1955 Standard - Interier
Spartak 1955 Standard - Interier
Nový život



 
 

optimalizace PageRank.cz
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy