
Main Menu

Uživatelé
 Welcome Anonymous
Membership:
 Latest: Martin127
 New Today: 0
 New Yesterday: 0
 Overall: 3515
People Online:
 Members: 0
 Visitors: 85
 Bots: 1
 Staff: 0
Staff Online:No staff members are online!

Select Language
|
Trhová Kamenice přivítala 10.8.2013 šestou sešlost čtenářů a příznivců těchto stránek.
Pro starostku, Ing. Dostálovou, to byly vlastně tři dny velmi ochotné asistence a pomoci pořadatelům.
Tento rok se scénář přizpůsobil zavřené sokolovně.
Spalo se v místní ZŠ - veliké díky řediteli, Mgr. Nejedlému a školníkovi, p. Malinovi za pochopení i pomoc.
Veselilo se v klubovně místních hasičů a p. Dostálovi, veliteli hasičů, a mnoha bezejmenným patří dík za to, že se objekt ve výstavbě dal využít a poskytl takový komfort.
Autíčka spala na Raisově náměstí. Takže se podívejme, jak to bylo.
Posted by Rancher on 18:48 12/08/2013 | Read More...
|
Cestou spřáteleného Škoda historic klubu z Hradce Králové přišel k nám kontakt z Brazílie. Respektive žádost o technickou podporu.
Jak už to obvykle bývá, na začátku se vyjasňovalo, tedy ne počasí, ale zejména co je co a kd...
Posted by Rancher on 20:06 27/05/2015 | Read More... |
Tak se nám blíží slavné výročí! Výročí 60 let od prvního sériového Spartaka, který se objevil na trhu.
Na idnes se objevil docela pěkný článek, na který mne upozornilo několik z Vás.
Posted by Rancher on 6:03 21/10/2015 | Read More... |
Občas se ze zahraniční korespondence vyloupne poklad.
Po předčasně vzdané bitvě o vydražení amerického časopisu Motor Trend - říjen 1957 na ebay.com jsem se odvážil oslovit výherce. Prodávající na Ebay v titulku totiž kro...
Posted by Rancher on 10:19 31/10/2004 | Read More... |
Před 50 lety Škoda 1102 řízená australským jezdcem Majorem Warwickem a jeho spolujezdcem Joe Littlem úspěšně dokončila nejtěžší závod té doby.
Tato epocha závodů jakoby v ČR upadla v zapomnění. Mysleli jsme si, že těc...
Posted by Rancher on 13:28 24/04/2005 | Read More... |
|
|
|
Škoda 440 v Polsku I.

Škoda 440 vstoupila do historie jako Spartak. I když toto jméno bylo oficiálním velmi krátce, většina lidí, kterých se dotážeme na předchůdce Octávie odpoví bez přemýšlení – Spartak. Název se zrodil současně s prototypy vozu v polovině padesátých let dvacátého století. Tehdy mladoboleslavská automobilka se souhlasem vlády začala práce na novém lidovém maloobjemovém vozu jehož úkolem měla být motorizace československé společnosti (samozřejmě té privilegované části).
Takto začíná článek z´polského časopisu Automobilista #5/2006Protože při shlédnutí polského videa o Spartaku se ukázalo, že polština je nám blízká, dále už bude jen ona. Jinými slovy, článek nepřekládáme. Sken článku nám poslal přímo jeho autor, kterému tímto děkujeme.
Posted by Rancher on 19:00 28/09/2008 2 comments | Read More... |
|
|